Fashion Days, cel mai mare club privat de shopping online din România și Europa de Est, vine cu prețuri irezistibile și peste 50.000 de...

Black Friday la Fashion DaysFashion Days, cel mai mare club privat de shopping online din România și Europa de Est, vine cu prețuri irezistibile și peste 50.000 de produse în ziua de Black Friday, pe 22 noiembrie, precum și în restul weekend-ului.

Peste 250.000  vizitatori sunt așteptați în magazinul online în ziua de vineri, iar în celelalte două zile de reduceri sunt așteptați 300.000 de vizitatori. Pentru acest eveniment special, Fashion Days a pregătit peste 80 de campanii, oferind o selecție vastă de obiecte vestimentare și accesorii. Printre brandurile aflate la dispoziția clienților se numără: Calvin Klein, Juicy Couture, Abercrombie&Fitch, Pepe Jeans, United Colors of Benetton, Casadei, John Galliano, Love Moschino și Just Cavalli.

Fashion Days_Camelia GangaȘi segmentul de fashion are oferte de Black Friday. După cum ne așteptam, studiile recente au confirmat interesul românilor pentru accesibilitatea la branduri de top: 1 din 5 români fiind interesant de produse de fashion și lifestyle.

Pentru primul eveniment Black Friday la Fashion Days am pregătit peste 50.000 de produse cu până la 90% discount. Peste 1300 de branduri îi vor surprinde pe membrii Fashion Days la 3 ore diferite: 8:00, 13:00 și 19:00. Deci ne așteaptă un weekend de shopping intensiv.”

Camelia Ganga, Marketing Manager Fashion Days România

De Black Friday, membrii Fashion Days vor putea accesa ofertele de oriunde, prin intermediul aplicației mobile pentru utilizatorii de iPhone. Aceștia pot primi notificări de fiecare dată când apar noutăți în magazinul online și pot achiziționa produsele dorite direct în aplicație, care permite inclusiv plata cu cardul.

Black Friday este unul dintre cele mai importante evenimente de retail ale anului și îi ajută pe consumatori să profite de oferte inedite. În ultimul an, popularitatea acestui eveniment a crescut major în rândul românilor, ajungându-se la vânzări aproape duble față de anul precedent.

Potrivit unui studiu Daedalus Millward Brown, 7,4 milioane de români așteaptă data de 22 noiembrie, iar hainele și accesoriile ocupă locuri fruntașe în topul celor mai dorite produse. Astfel, 22,9% își doresc să achiziționeze haine și 10,2% dintre români plănuiesc să cumpere încălțăminte.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *