Agenția de comunicare și relații publice The Public Advisors și studioul de strategie și design multidisciplinar Hello Menthol  semnează strategia de comunicare și identitatea...
TEDxBucharest 2013(1)Agenția de comunicare și relații publice The Public Advisors și studioul de strategie și design multidisciplinar Hello Menthol  semnează strategia de comunicare și identitatea vizuală a TEDxBucharest.

The Public Advisors au fost arhitecții strategiei de comunicare centrate pe conceptul “Make it Happen”. Campania a avut un mix de digital communication, relații cu blogosfera, event management și media relations clasic. În plus, pentru prima oară în cei 5 ani de existență a conferinței în România, a fost introdus un nou concept: ambasadorul TEDxBucharest. Au fost așadar aleși 9 lideri de opinie din domenii precum: jurnalism, blogging sau societate civilă care “Make it Happen” în fiecare zi prin proiectele și acțiunile “Ne-am dorit foarte tare să fim noi aceia care fac să se întâmple versiunea din România a unuia dintre cele mai cunoscute evenimente de pe planetă.

Echipa The Public Advisors a pus astfel în slujba ideilor care merită împărtășite un mix de tactici de comunicare inovatoare creând în jurul TEDxBucharest o adevărată comunitate de susținători formată din ambasadori dedicați proiectului, jurnaliști, membrii ai societății civile și tineri înfocați”, a declarat Raluca Mihălăchioiu, General Manager – The Public Advisors.

Echipa Hello Menthol a fost aceea care a construit întreaga strategie vizuală a TEDxBucharest. Soluția propusă a mers până în miezul procesului de “Make it Happen” și a avut ca elemente grafice cheie uneltele obișnuite pe care oamenii de pe scenă le-au folosit în realitate pentru a construi poveștile lor  nemaipomenite, unelte care nu ar fi însemnat nimic fără determinare, pasiune și multă muncă.

“Identitatea TEDxBucharest 2013 este practic o asumare vizuală a statement-ului “Make it Happen” și, simultan, o compoziție flexibilă de ilustrații ușor de declinat pe orice suport online și offline, în animații, environmental branding” a declarat Alexu Toader, Managing Partner – Hello Menthol.

Logoul ediției de anul acesta integrează tagline-ul, creionat în linia ilustrațiilor cu logo-ul generic TEDxBucharest. Această reprezentare poate presupune mai multe extensii pentru a integra informații adiționale: data evenimentului, locul de desfășurare etc. Ilustratorul Andrei Argaetic a fost cel care a desenat elementele necesare kitt-ului de branding și cel care ulterior a continuat live proiectul cu un performance în seara eventului.

Campania de comunicare a generat peste 300 de apariții la TV, radio, în presa scrisă și online, iar campania de social media a avut un reach total de aproximativ 50.000 de persoane. În plus, prin intermediul campaniei cu ambasadorii TEDx Bucharest, mesajul a ajuns la alte 120.000 de pesoane (prieteni, parteneri, susținători și urmăritori ai celor 9 ambasadori) dintre care mai mult de 10% au interacționat prin like, share sau comment cu mesajele TEDxBucharest.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *