Când Iulian Stanciu, CEO-ul eMag a anunţat că mută, anul acesta, Black Friday din ultima în penultima săptămână a lunii noiembrie, a susţinut şi...

emag_black_fridayCând Iulian Stanciu, CEO-ul eMag a anunţat că mută, anul acesta, Black Friday din ultima în penultima săptămână a lunii noiembrie, a susţinut şi că pregătește o surpriză pentru vizitatorii site-ului. Cum cei de la www.businesscover.ro suferă de curiozitate ( ca și noi de altfel:)!), l-au tot pistonat cu întrebări pe şeful eMag, iar acesta a dezvăluit până la urmă că surpriza este introducerea unei noi categorii de produse în oferta companiei.

Și, cum eMag vinde, deja, de la electronice şi IT, la cosmetice, produse pentru copii, cărţi şi asigurări, singura categorie importantă care nu se află în portofoliul firmei este fashion. Aşa că cel mai probabil, de Black Friday, eMag va ieşi şi cu o ofertă de îmbrăcăminte la preţuri promoţionale.

Mai multe detalii, pe BusinessCover!

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *