Marks, agenția de marketing simplificat, anunță lansarea campaniei de imagine “Moving Romania forward” FAN Courier. Sub umbrela promisiunii de brand, această campanie este dedicată consolidării...
fanMarks, agenția de marketing simplificat, anunță lansarea campaniei de imagine “Moving Romania forward” FAN Courier. Sub umbrela promisiunii de brand, această campanie este dedicată consolidării poziției de leadership.

O strategie de creștere echilibrată, realistă și investițiile de la an la an au contribuit în egală măsură la ceea ce reprezintă astăzi FAN Courier: o companie recunoscută ca lider al serviciilor de curierat rapid din România.

Strategic vorbind, încă de la începutul colaborării, în fiecare an, FAN Courier a comunicat promisiunea de brand venită din realitatea companiei: cel mai mare număr de expediții, cel mai mare parc auto, cel mai mare depozit, cele mai noi tehnologii, servicii inovative. Nu e de mirare că „Oriunde, cu plăcere”, promisiunea liderului categoriei,  este un adevăr susținut de noua campanie.

Anul 2013 vine în consolidarea acestei poziții, este “un an în care s-au făcut investiții majore pentru respectarea promisiunilor: 1,5 milioane de euro investiții pentru demararea proiectului de lărgire a depozitului și alte 3 milioane de euro pentru înnoirea parcului auto, investiții IT, pregătirea echipelor și a sediilor locale”, spune Roxana Magopet, Director Marketing FAN Courier.

Acum, parcul auto are în dotare peste 1650 de autovehicule cu peste 1.7 milioane de expediții, lunar, extinse pe toată suprafața țării.

Noua campanie „Moving Romania forward” a luat naștere foarte firesc: “E ușor să scrii pentru un lider. Pentru că nu trebuie nici să “inventezi” argumente, nici să construiești povești. Trebuie doar să te uiți la realitate. Și asta am făcut și noi. Ne-am uitat la cei 15 ani de când FAN Courier este pe piața. De unde au plecat, unde au ajuns, ce fac și cum fac. Și a fost de ajuns. Pentru că ceea ce fac este un lucru mare. FAN Courier este liantul business-urilor din Romania și fiind asta – mișcă România și o duce mai departe.”, subliniază Alexandru Aron, Copywriter Marks.

Întreaga campanie are o idee simplă și puternică – dacă FAN Courier s-ar opri și pentru o zi, România ar sta în loc. Spotul este difuzat pe stațiile: Romania TV, Realitatea TV și Discovery.

Radu Muntean – Regizor, Tudor Lucaciu – DOP, Dragoș Porop – producător și întreaga echipă de la Multimedia Est au contribuit din plin la “dramatizarea” acestei idei și la concretizarea ei într-un spot TV. De asemenea, campania este continuată și în mediile radio și online.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *