Am putea spune că Black Friday este un eveniment egoist. Ca şi comportament de consum, cu această ocazie clienţii îşi achiziţionează produse pentru ei,...
Mihai Patrascu, CEO evoMAGAm putea spune că Black Friday este un eveniment egoist. Ca şi comportament de consum, cu această ocazie clienţii îşi achiziţionează produse pentru ei, nu pentru a le face cadou. Black Friday deschide, însă, apetitul pentru cumpărăturile de sfârşit de an. Astfel, si luna viitoare, evoMAG va veni în sprijinul clienţilor şi va continua seria de mega reduceri din această lună, susține Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.ro.

Telefoanele mobile au ajuns gadget-urile cele mai râvnite de români şi se află pe primul loc în preferinţele acestora atunci când vine vorba de intenţia de cumpărare de Black Friday. De asemenea, telefoanele sunt şi dispozitivele la care aşteaptă şi cele mai mari reduceri de Black Fiday, alături de electrocasnice mici, tablete şi laptopuri, potrivit unui sondaj online realizat pentru evoMAG de iVOX.

Astfel, 16% dintre respondenţi au menţionat că urmăresc de Black Friday să cumpere un telefon mobil, 12,5% vor electrocasnice mici, 10,5% vor laptop-uri, 10,4% doresc tablete, iar 8,8% urmăresc să achiziţioneze un televizor la un preţ bun.

“Am comandat acest sondaj pentru a vedea ce îşi doresc clienţii noştri. Dar nu numai atât! Vom ţine cont de dorinţele lor, iar de Black Friday aceste categorii de produse se vor regăsi în rândul acelora la care vom oferi cele mai mari reduceri”, a declarat Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.ro.

Reducerile evoMAG de Black Friday vor ajunge anul acesta până la 70% şi vor fi active timp de trei zile, începând de pe 22 noiembrie şi până pe 24 noiembrie, în limita stocului disponibil.

evoMAG va oferi reduceri semnificative, comparabile cu cele de Black Friday şi înainte de acest eveniment. Astfel, până pe 21 noiembrie, evoMAG va sărbători Black Friday în fiecare zi. În acest mod, pe lângă reducerile care sunt în mod curent pe site, clienţii evoMAG vor putea cumpăra produse cu discounturi mult mai mari şi care nu se vor regăsi în oferta de Black Friday.

Potrivit aceluiaşi sondaj, dacă anii trecuţi interesul pentru acest eveniment venea cu precădere din partea bărbaţilor, anul acesta şi femeile se arată tot mai interesate de Black Friday. Astfel, din cei 1.137 de participanţi la sondajul realizat de iVOX, 555 au fost femei, adică 48,8%. Cât priveşte nivelul veniturilor respondenţilor, 24% au sub 1.000 de lei, 23% câştigă între 1.000 şi 1.500 de lei, 12,5% între 1.500 şi 2.000 de lei şi doar 10,8% au un venit între 2.000 şi 3.000 de lei.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *