Retailerul de electronice Domo, unul dintre principalii jucători de pe piaţa locală de profil, va oferi de Black Friday cele mai mari reduceri la...
SurveyDOMO-QR WEBRetailerul de electronice Domo, unul dintre principalii jucători de pe piaţa locală de profil, va oferi de Black Friday cele mai mari reduceri la produsele pe care consumatorii le-au indicat ca fiind cele mai dorite.

Pentru a analiza cât mai detaliat aşteptările consumatorilor, Domo a derulat în perioada 1-15 noiembrie un sondaj completat de 4.642 de persoane, rezultatele acestuia contribuind la adaptarea ofertei şi îmbunătăţirea experienţei de cumpărare de Black Friday.

Astfel, în topul produselor pe care consumatorii intenţionează să le achiziţioneze de Black Friday se află tabletele (26,4%), urmate de televizoare (24,4%), telefoane (21%) şi laptop-uri (18,3%).

Aflaţi aici mai multe detalii despre campaniile Black Friday din acest an.

Studiul realizat de Domo a sondat şi sumele alocate de consumatori pentru cumpărăturile de Black Friday, iar rezultatele arată că cea mai mare parte a respondenţilor şi-au planificat achiziţii de sub 1000 de Lei (32,6% între 500-1000 Lei, iar 27% sub 500 Lei), urmate de bugete între 1500-2000 de Lei (19,5 %) şi 1500-2000 Lei (11,8%), doar 9% planificând un buget de peste 2000 de Lei.

„Oferta noastră de Black Friday este construită în jurul preferinţelor şi nevoilor consumatorilor. Pe baza opţiunilor lor, ne-am pregătit cu oferte din toate categoriile de produse şi pe toate palierele de preţ, astfel încât să răspundem cât mai bine aşteptărilor”, a declarat Ligia Roşu, Marketing Manager Domo.

Oferta Domo va include tablete cu preţuri sub 200 de Lei, precum şi laptop-uri şi notebook-uri cu configuraţii puternice la preţuri foarte mici şi reduceri substanţiale pentru zeci de modele din gama de top. De asemenea, cumpărătorii vor găsi la Domo smartphone-uri cu preţuri începând de la 299 de Lei, precum şi reduceri importante pentru produsele  premium din această categorie.

Pe segmentul de televizoare, Domo a înregistrat anul trecut un real succes. Anul acesta va dubla stocurile şi se va pregăti cu oferte şi mai bune pe toate palierele de preţ cu discount-uri în premieră.

În ceea ce priveşte mediul preferat de consumatori pentru a face achiziţiile de Black Friday, 63% dintre respondenţi preferă mediul online, iar 37% vor opta pentru magazine. Pentru a răspunde acestor preferinţe ale consumatorilor, Domo a încheiat contracte cu firme premium de curierat pentru onorarea comenzilor online. În retailul tradiţional, a suplimentat cu 50% personalul care va deservi clienţii şi a redus cu 50% timpul petrecut la case, totul pentru a oferi o experienţă plăcută de cumpărare, indiferent de mediul ales de către clienţi.

Consumatorii care şi-au exprimat opţiunile prin intermediul aplicaţiei lansate de Domo fac parte atât din baza existentă de clienţi Domo (QR coduri în magazinele Domo, site-ul Domo.ro, newsletterul Domo) dar şi non-clienţi, prin campania de bannere care s-a derulat online şi în machetele de presă. Astfel, din baza totală de respondenţi, 79,3% au selectat Domo ca magazin de electrocasnice preferat.

Domo va organiza evenimentul Black Friday din acest an, începand cu 22 noiembrie, în cele 97 de magazine din ţară şi în magazinul online.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *