PayPoint România, principalul operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail a lansat o nouă campanie TV semnată de Bridge...
pp3PayPoint România, principalul operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail a lansat o nouă campanie TV semnată de Bridge Communication. Campania se concentrează asupra rezultatelor înregistrate de companie în România, vizând consolidarea reputaţiei PayPoint sub sloganul ’’PayPoint. Recomandat de milioane’’.

Direcţia de comunicare porneşte chiar de la cifrele obţinute de companie. Într-un singur an, în România, prin PayPoint s-au plătit 25,5 milioane de facturi şi s-au efectuat plăţi în valoare de peste 2,8 miliarde de lei. Aceste cifre confirmă încă o dată faptul că PayPoint oferă un sistem sigur de plată a facturilor, cu beneficii multiple, care se bucură de încrederea unui număr tot mai mare de români.

Pentru a ilustra în plan vizual cât mai eficient rezultatele obţinute de PayPoint, campania TV transpune cifrele în referinţe uşor de înţeles, cu care publicul poate rezona cu uşurinţă, oferind o  dimensiune reală a prezenţei companiei în viaţa utilizatorilor. Pentru execuţia spoturilor TV, echipa de creaţie a făcut apel la metafore: fiecare plată efectuată prin PayPoint este asociată unui om. Astfel, un calcul simplu ilustrează faptul că, dacă numerele ce susţin rezultatele PayPoint ar fi reprezentate de oameni, atunci aceştia ar putea să înconjoare Pământul sau chiar să ajungă până la Lună.

Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România, afirmă: ,,Ne-am dorit o abordare prietenoasă şi dinamică, care să le comunice consumatorilor rezultatele PayPoint într-un limbaj accesibil. În definitiv, ce anume ar putea recomanda mai eficient o companie decât propriile performanţe? Iar PayPoint se poate mândri cu rezultate excelente, în creştere de la an la an. Acestea se datorează, bineînţeles, consumatorilor care ne investesc cu încredere de fiecare dată când aleg PayPoint pentru efectuarea diferitelor plăţi. Avem toate motivele să credem că această campanie va contribui la adoptarea beneficiilor PayPoint de către un număr şi mai mare de consumatori.”

Afrodita Blasius, Managing Partner Bridge Communication, declară: „Am decis să ne construim comunicarea pornind de la rezultatele PayPoint, asa că am ales să lăsăm cifrele să vorbescă. Numerele sunt însă nişte lucruri seci şi abstracte. Prezentate în forma lor simplă, amploarea şi semnificaţia lor sunt greu de înţeles, aşa că ne-am gândit să le dăm viaţă. Am decis ca fiecare unitate să reprezinte un om, iar rezultatele au fost surprinzătoare! Ideea strategică a prins viaţă într-un concept creativ care umanizează numerele mari şi arată adevărata dimensiune a statisticilor care susţin PayPoint. Dacă numerele noastre ar fi fost oameni, atunci ei ar fi putut sa înconjoare Pământul sau să ajungă chiar şi până la Luna.”

Spoturile rulează din data de 7 Noiembrie şi sunt prezente pe canalele TV incluse în mixul media care răspunde target-ului PayPoint. Pentru noua campanie TV au fost create două execuţii de spoturi.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *