Helen Tomlinson, în vârstă de 36 de ani, a preluat funcția de General Manager pentru România și ţările Adriatice, cu sediul în București. Fostul...
Helen Tomlinson_GSKHelen Tomlinson, în vârstă de 36 de ani, a preluat funcția de General Manager pentru România și ţările Adriatice, cu sediul în București. Fostul General Manager Consumer Healthcare, Victor Geus, a fost numit General Manager Consumer Healthcare Canada.

Astfel, începând cu luna august 2013, Helen este responsabilă de dezvoltarea operațiunilor desfășurate de companie în România și în celelalte 4 țări din grup. În total, Helen coordonează activități ce ajung la o valoare de 44 milioane EUR și o echipă formată din 100 de oameni.

Cetățean englez, Helen Tomlinson s-a alăturat GSK Nutritional Healthcare în aprilie 2006, în calitate de Category Controller pe segmentul Out of Home din Marea Britanie și Irlanda. După perioada petrecută în Category Management, Helen a deținut mai multe poziții în vânzări, printre care Foodservice and Field Sales Director, continuând apoi ca Channel Director.

În 2011 și 2013, în calitate de Channel Director pentru unul dintre cei mai mari clienți din categoria de retail din Marea Britanie, Helen a fost motorul unei schimbări importante în ceea ce privește înțelegerea clientului, schimbare datorită căreia GSK a devenit partenerul preferat al clientului respectiv, pe segmentele de băuturi răcoritoare și îngrijire a sănătății.

Înainte de a se alătura GSK, Helen a acumulat o experienţă de 10 ani pe poziții din domeniul vânzărilor și marketing, în industria alimentară din Marea Britanie.

Pentru mine este o onoare să lucrez în pieţe care se dezvoltă atât de rapid, unde am descoperit oameni plini de pasiune, talentați și deschiși, cu o energie și forță unice. Produsele noastre dețin poziții puternice pe piețele în care sunt prezente, iar împreună cu echipa mea din România și din celelalte 4 țări ne concentrăm pe consolidarea activității, pe fondul unui mediu economic competitiv. Cred că avem o șansă extraordinară de a atrage atenția asupra impactului adoptării unui stil de viață sănătos asupra oamenilor și familiilor acestora, indiferent dacă este vorba de spălatul dinților de două ori pe zi, de administrarea tratamentului corect pentru o durere de cap sau împotriva unei răceli, sau găsirea produsului adecvat pentru afecțiunea pielii. Altfel spus, avem șansa să facem tot ce ne stă în putere pentru ca românii să realizeze mai multe, să se simtă mai bine și să trăiască mai mult”

Helen Tomlinson, General Manager Consumer Healthcare România și ţările Adriatice.

„Palmaresul rezultatelor de succes ale lui Helen în zona comercială, abordarea puternic orientată pe client și dedicarea cu care îşi dezvoltă echipele vor contribui semnificativ la consolidarea activităţii noastre din Europa Centrală și de Est, ajutând România și ţările Adriatice să avanseze la nivelul următor”, a declarat Andrew Macmillen, Area VP & General Manager, Consumer Healthcare Europa Centrală și de Est & Europa Centrală și de Nord, GSK Consumer Healthcare.

GSK Consumer Healthcare România și ţările Adriatice este formată din următoarele țări: România, Slovenia, Croația, Bosnia și Republica Moldova.

În România, produsele GSK Consumer Healthcare se împart în 3 mari categorii: Igienă orală (Îngrijire pentru întreaga familie, Sensibilitate dentară, Eroziune acidă a dinţilor, Sănătatea gingiilor, Îngrijire pentru proteze), Îngrijirea sănătăţii (Sănătatea aparatului respirator, Gestionarea durerii, Vitamine și Suplimente alimentare) și Îngrijirea Pielii – toate fiind domenii în care am investit constant, atât pe partea de cercetare și dezvoltare cât și în ceea ce privește educarea populației în alegerea produselor potrivite și utilizarea corectă a acestora.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *