F64 va anunța lista oficială de reduceri în noaptea de 22 noiembrie și ofertele vor fi valabile timp de 3 zile, inclusiv duminică, 24...
F64-1F64 va anunța lista oficială de reduceri în noaptea de 22 noiembrie și ofertele vor fi valabile timp de 3 zile, inclusiv duminică, 24 noiembrie. Însă, până atunci compania oferă cumpărătorilor posibilitatea de a paria pe produsele despre care ei cred că vor intra în campania Black Friday. Cei care ghicesc produsele și prețul corect vor intra în tragerea la sorți pentru nu mai puțin 100 de premii. Printre acestea se numără: telefonul Samsung S4, noul mirrorless Sony A3000, obiectivul inteligent Sony Qx10, Samsung Tab 3 și un smartwatch Sony.

Pentru a putea paria pe prețuri și produse, vizitatatorii trebuie să aibă cont în site-ul f64.ro. Crearea de cont este recomandată mai ales pentru cei care vor comanda online în vinerea cea „neagră”, astfel încât promoțiile să-i găsească logați în site. Abonarea la newsletter este de asemenea benefică, deoarece pentru abonați, produsele și prețurile din campanie vor fi disponibile cu câteva ore înainte de startul Black Friday.

În campania de Black Friday vor intra toate categoriile de produse F64: începând cu DSLR-uri și accesorii precum obiective, genți, trepiede, carduri, accesorii de studio, mirrorless, compacte. Vor exista reduceri până și la cursurile foto. Cel mai mare discount este de aproape 70% la un anumit brand de obiective, iar cel mai mic discout este de 11%, la un produs nou și inovativ în gama sa.

Având în vedere că F64 a intrat în luna octombrie a acestui an pe piața de tablete și smartphones, nici aceste categorii nu vor fi lăsate la o parte de Black Friday, iar reducerile vor ajunge până la 35%.

Marian Alecsiu, co-fondator F64, declară cu ocazia campaniei de Black Friday următoarele: „Este un eveniment mult mai așteptat decât anul trecut, clienții întrebând încă din vară despre produsele care vor intra în campania de Black Friday. De asemenea, dorim să le mulțumim clienților noștri care în urma campaniei de test de 64 de minute, au oferit soluții constructive, pe care le luăm în considerare. Comparativ cu anii trecuți suntem mai bine pregătiți în special pe partea de produse, cât și pe partea de alocare de resurse. Organizatoric vorbind, putem începe și mâine, atât de entuziasmați suntem!”.

Infrastructura site-ului www.f64.ro a fost suplimentată pentru a face față valului de clienți. Există și resurse umane alocate nopții negre. Nu intră în discuție o suplimentare de resurse doar în departamentul IT, ci și în magazin și call center, departamente care își triplează efectivul în această perioadă. Livrările sunt și ele puse la punct și sunt pregătite mașini care vor veni să ia coletele din 2 în 2 ore.

Pentru F64, Black Friday înseamnă contactul cu noi clienți. Nu există cea mai bună categorie de clienți în această perioadă, deoarece F64 își dorește să ofere fiecărui client o experiență cât mai plăcută de cumpărare, atât în online, cât și în magazin. În schimb, doar cei abonati la newsletter vor putea vedea produsele și prețurile aferente, cu câteva ore înainte de startul acestei campanii. Acesta este al doilea an în care F64 organizează campania de Black Friday și se așteaptă și de această dată la un nou record, atât în ceea ce privește accesările site-ului, cât și comenzi sau clienți noi.

În legătură cu startul campaniei de Black Friday pe 22 noiembrie, Daniela Becheru, co-fondator F64, afirmă: „F64 va da startul promoțiilor în jur de miezul nopții, însă de obicei fiecare comerciant își rezervă dreptul de a începe reducerie la ora stabilită de el. Nu există un start colectiv, cum nu este nici obligatoriu să participi la Black Friday dacă ai magazin. Este opțiunea fiecăruia să pornească la ora stabilită intern”.

F64 estimează o dublare a vânzărilor față de campania de Black Friday din 2012.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *