Cândva, o călătorie în străinătate însemna să plecăm departe de tot şi de toate. Dar astăzi, tehnologiile performante ne permit să rămânem conectaţi chiar...
British Airways 5Cândva, o călătorie în străinătate însemna să plecăm departe de tot şi de toate. Dar astăzi, tehnologiile performante ne permit să rămânem conectaţi chiar şi atunci când suntem plecați în vacanţă. Într-un studiu derulat de compania British Airways pe un eşantion de 2.000 de persoane, smartphone-ul a fost votat ca obiectul esenţial (32% din respondenţi) de luat în vacanţă, întrecând astfel cărţile clasice sau electronice (e-reader), dispozitivele pentru ascultat muzică şi tabletele.

Datorită popularităţii de care se bucură ‘selfie’ (fotografiile-autoportret făcute cu telefonul), aplicaţiile foto au ajuns pe locul al doilea în topul aplicaţiilor cel mai frecvent utilizate în vacanţe (29%), căci mai bine de un sfert din femei (27%) folosesc reţelele de socializare pentru a posta fotografii şi informaţii din vacanţă. Pe de altă parte, bărbaţii tind mai degrabă să folosească hărţi şi aplicaţii pentru ştiri.

British Airways a constat că aplicaţiile cele mai frecvent utilizate în vacanţă sunt:

  • Aplicaţii pentru informaţii meteo (32%)

  • Aplicaţii foto (29%)

  • Aplicaţii pentru hărţi (23%)

  • Aplicaţii pentru reţele de socializare, pe care se împărtăşesc diverse informaţii (21%)

  • Aplicaţii pentru ştiri (16%)

  • Aplicaţii pentru reţele de socializare, în dorinţa de a afla ce se mai întâmplă (14%)

  • Aplicaţii pentru traduceri (12%)

  • Aplicaţii pentru ghiduri locale de călătorie (11%)

Nick Jones, expertul British Airways în reţele de socializare, a declarat: “Nu e deloc surprinzător că smartphone-ul este principalul obiect fără de care oamenii nu mai pot călători. Ştim că oaspeţilor noştri le place să păstreze legătura cu noi atunci când călătoresc. Folosim Facebook, Twitter şi alte platforme ca să păstrăm legătura cu cele 4,5 milioane de persoane care ne urmăresc şi când stau acasă, şi când pleacă în străinătate.”

British Airways a ales mai multe inovaţii digitale, pentru a le oferi oaspeţilor săi o experienţă de călătorie mai plăcută. Cunoscuta aplicaţie British Airways a fost descărcată de peste 3 milioane de utilizatori, care pot cu ajutorul ei să îşi facă check-in pentru zboruri, să recupereze permise de îmbarcare, să acceseze Executive Club şi să îşi salveze informaţiile personale pentru ‘passbook’ (portofelul virtual de la Apple). Permisul mobil de îmbarcare s-a dovedit a fi incredibil de popular, fiind descărcat de 6,5 milioane de ori.

De asemenea, British Airways are şi o aplicaţie ‘Perfect Days’ care oferă ghiduri de călătorie personalizate într-o manieră dinamică şi captivantă. Aflată deocamdată în faza de testare, o etichetă digitală pentru bagaje ar putea – dacă se bucură de succes – să înlocuiască etichetele de hârtie aplicate pe bagajele călătorilor.

Peste 4,5 milioane de persoane urmăresc compania British Airways pe canalele sale media de socializare, printre care Facebook (peste un milion de Like-uri), Twitter Marea Britanie (325 000 de fani), Twitter SUA (347 000), Pintrest (760 pinuri), Instagram (23 000 de fani), YouTube (26 000 abonaţi), Google+ (2,5 milioane fani) şi Sina Webo (162 608).

Perfecţionarea tehnologiilor mobile puse la dispoziţia oaspeţilor BA a fost realizată în cadrul unei investiţii de 5 miliarde de lire sterline pe care compania o face în aeronave noi, cabine mai bine amenajate, dotate cu cele mai noi tehnologii, şi săli de aşteptare mai elegante, pentru a le oferi oaspeţilor săi condiţii mai confortabile atât în zbor, cât şi la sol.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *