Lenovo continuă să fie lider de piață în România și în al treilea trimestru calendaristic al anului 2013, cu o cotă de piață de...
Aurel NetinLenovo continuă să fie lider de piață în România și în al treilea trimestru calendaristic al anului 2013, cu o cotă de piață de peste 20 de procente*. România se numără astfel printre cele 12 țări din regiunea EMEA unde Lenovo ocupă primul loc în clasamentul vendorilor de PC-uri și tablete, alături de Cehia, Danemarca, Germania, Ungaria, Liban, Polonia, Qatar, Rusia, Slovacia, Turcia și Ucraina. 

Evoluția din ultimele doua trimestre confirma de fapt creșterea continuă a Lenovo, peste ritmul de creștere pieței și chiar pe o piață în scădere. Acesta este rezultatul strategiei Protect and Attack începută cu mai mulți ani în urmă și adaptata în permanență la rezultatele imediate și la obiectivele următoare”

Aurel Nețin, director general Lenovo România și Bulgaria

În regiunea Est a EMEA (marcată cu albastru pe hartă**) Lenovo este lider de piață, cu o cotă de 21.6%, cu 6 puncte procentuale peste cel mai apropiat competitor.

Lenovo este pe locul doi în Austria, Bulgaria, Croația, Finlanda, Israel, Iordania, Kuwait, Oman, Kenya, Africa de Sud, Serbia, Slovenia și Emiratele Arabe Unite.

În trimestrul III calendaristic Lenovo și-a consolidat poziția secundă în regiunea EMEA cu o cotă de piață de 15%, cu patru puncte procentuale mai mult decât în aceeași perioadă a anului trecut.

Lenovo a fost singurul vendor din primii zece care a avut o creștere pozitivă în ultimul an în zona EMEA (+16.9%) în timp ce toți competitorii au avut vânzări în scădere. În ansamblu, industria a scăzut cu 16 % față de anul anterior în zona EMEA. Scăderea în Estul Europei a fost de 20%. Pe de altă parte, piața tabletelor a crescut puternic în zona EMEA.

lenovo

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *