De Black Friday, evenimentul de shopping al anului și pentru o parte dintre români, eMAG scoate la ofertă specială 250.000 de produse. Toate acestea fac...
eMag 2013De Black Friday, evenimentul de shopping al anului și pentru o parte dintre români, eMAG scoate la ofertă specială 250.000 de produse. Toate acestea fac parte din gama curenta și cel putin trei sferturi au fost lansate anul acesta. Iulian Stanciu, director general eMAG susține că retailerul online a pregătit Black Friday 2013 prin investiţii de 500.000 de euro în infrastructură și speră, astfel, la 200.000 de comenzi și peste 4 milioane de vizite online!

eMAG a decis să organizeze cea de-a treia ediţie a Black Friday pe 22 noiembrie. Pentru ziua celor mai mari reduceri din an, eMAG ţinteşte vânzări în valoare totală de peste 22 de milioane de euro, dublu faţă de vânzările generate în 2012 cu aceeaşi ocazie.

“Încă din 2011, când am adus evenimentul Black Friday pe piaţa românească, transformându-l în motorul de creştere în retail, ne-am propus să transformăm shoppingul într-o experiență emoțională. Reduceri mari, stocuri mari, livrări încheiate până de Ziua Naţională, pe scurt, suntem pregătiţi pentru cel mai mare pariu de până acum: 200.000 de comenzi într-o singură zi şi peste 4 milioane de vizite pe site”, declară Iulian Stanciu, director general eMAG.

Numai pentru pregătirea Black Friday 2013, eMAG a investit 500.000 de euro în servere şi platforma online. Pe 22 noiembrie, oferta specială va cuprinde 250.000 de produse, acoperind categorii diverse: de la IT, mobile, foto, produse de îngrijire personală și cosmetice, până la cărţi, jucării, Pet-Shop, produse pentru casă şi grădină. Reduceri importante de Black Friday se vor regăsi în special la tablete și laptop-uri, în timp ce ofertele pentru smartphone nu vor înregistra reduceri decât între 5-40%.

“Vrem să spulberăm mitul potrivit căruia Black Friday este doar un prilej de lichidare a stocurilor vechi. Cel putin trei sferturi din produsele pe care eMAG le va scoate la ofertă au fost lansate în 2013”, spune Iulian Stanciu.

Acesta susține că întreaga echipă a învățat din experiența ultimilor doi ani, iar anul acesta pregătește din nou o celulă de criza. “Noi, cei din conducere, ne adunăm într-o sală, ne uităm la ecrane și luăm decizii ca la război. Totul în funcție de ce se întâmplă pe moment’, adaugă Stanciu și recunoaște că la primul Black Friday organizat în România a fst o greșeală că a fost anunțată ora de începere a “evenimentului”.

Pentru acest an, atât Violeta Luca, CEO Flanco, cât și Iulian Stanciu, CEO eMag, anunță recompense pentru angajați care lucrează de Black Friday. Ei susțin că magazinele Flanco se vor deschide de la 6 dimineata, iar la eMAG, de Black Friday se lucreaza în schimburi 24/24!

În 2012, vânzările cumulate de Black Friday ale eMAG și Flanco au atins 27 milioane de euro. Magazinele online au avut un trafic cumulat de peste 3 milioane de useri, din care eMAG – 2.652.557, iar Flanco 403.347.

eMAG este cel mai mare magazin online din S-E Europei și unul dintre creatorii pieţei de comerţ online din România. În 2012, eMAG vândut un produs la fiecare 10 secunde – de la laptopuri la electrocasnice, cărți, jucării sau produse cosmetice – și a livrat 12 milioane de tone de colete în toată țara.

Vezi și:

Ce vor românii să cumpere de Black Friday – studiu
Black Friday ține trei zile la Flanco

QuickMobile se asteapta la peste 500.000 de vizitatori unici, de Black Friday

Black Friday-ul incepe la evoMAG pe 22 noiembrie. Reduceri de pana la 70%

BLACK FRIDAY la Carrefour!

Voi ce va doriti de BLACK FRIDAY?

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *