Expo Media, in parteneriat cu Vodafone Romania, a orchestrat cea de-a 6a editie a Mobile Advertising Master Class in data de 31 octombrie 2013,...

mobile-advertising-master-class-425Expo Media, in parteneriat cu Vodafone Romania, a orchestrat cea de-a 6a editie a Mobile Advertising Master Class in data de 31 octombrie 2013, la InterContinental Bucharest Hotel, Restaurant Modigliani.

La nivel global, 50 la suta din cautarile mobile genereaza achizitii. 91 la suta dintre adulti au telefonul mobil la distanta de un brat, 24 ore pe zi, 7 zile pe saptamana. 52 la suta din reclamele de pe telefonul mobil se materializeaza intr-un apel de achizitie. 4 miliarde de oameni detin un telefon mobil, in timp ce doar 3,5 miliarde detin o periuta de dinti (Surse: viralblog.com, eztexting.com, snaphop.com, heidicohen.com, mobithinking.com, thinkwithgoogle.com).

Era 3.0 este aici! Expo Media si Vodafone Romania scriu viitorul industriei locale de mobile marketing, an de an, cu ocazia workshop-ului Mobile Advertising Master Class, ajuns la cea de-a 6a editie.

Anul acesta evenimentul VIP a avut loc, joi, 31 octombrie 2013, in cadrul InterContinental Bucharest Hotel, la Restaurantul Modigliani, si s-a bucurat de o audienta larga de top & middle management, din multiple arii de business, precum: advertising, retail, FMCG, auto, electrocasnice, finante, media (banking, asigurari), IT&C, ONG si farma.

Speakerii acestei editii au fost experti incontestabili ai domeniului, precum: Nir Refuah – General Manager, MRM Worldwide Romania, Charlo  Callus – Managing Director, CloudLabs, Dan Costea – Head of Digital, Tribal Worldwide Romania, Cristiana Ionescu – Founder, Dreamcatchers Romania, Teodora Migdalovici – Ambasador Cannes Lions in Romania, Horatiu Dimulescu – Online Content & Mobile Advertising Manager, Vodafone Romania,  Alex Putineanu – Managing Director, Mobile Works, si Ioana Anescu – Managing Director IAB Romania, IAB Europe Member of the Board. Workshop-ul a fost moderat de Teodora Migdalovici – Ambasador Cannes Lions in Romania.

Printre temele dezbatute la Mobile Advertising Master Class se numara: mobile advertisingul ca instrument modern de strangere de fonduri, forme de masurare in mobile marketing, inovatia tehnologica de profil, location based advertising, comportamentul consumatorului, tendinte internationale de profil, brand experience, si multe alte topicuri de interes.

“Mobile-ul este viitorul. Cu totii stim asta. Insa mobile advertisingul este un instrument, si, ca in cazul oricarui alt instrument, puterea lui vine din abilitatile celui care il manuieste. Viitorul in mobile marketing depinde de «mestesugarii» de nisa.”

Dan Costea – Head of Digital, Tribal Worldwide Romania

Mobilul ca instrument face parte din realitatea fiecarui individ care s-a ”infectat” cu digitalizare. De fapt, pentru foarte multi dintre virusati, viata e imposibil de vazut, consumat si tezaurizat astazi, fara suportul smartphone-ului. De la coach la martor in evolutia personala, de la salvator de timp si viata, la conectare cu restul lumii pe frecvente contemporane, dar la fel de autentice ca la inceputurile lumii, mobilul e extensie pentru alter ego si o posibila lentila prin care se deseneaza, citeste si interpreteaza realitatea.”

Teodora Migdalovici – Ambasador Cannes Lions in Romania.

Am fost onorata sa fac parte din aceasta editie a Mobile Advertising Master Class si sa prezint o prima initiativa dedicata industriei de mobile marketing: Ghidul de Mobile Advertising, o publicatie ce faciliteaza intelegerea domeniului si realizarea unei strategii corecte de nisa.”

Ioana Anescu – Managing Director IAB Romania, IAB Europe Member of the Board.

Fundraisingul este, dupa parerea mea, departamentul de business al unui non-profit. Si, ca orice business, trebuie sa aplice noile tehnologii pentru a avea succes. Prevad ca in urmatorii 5 ani, piata din Romania va trece pe mobil, iar fundraisingul nu poate sta deoparte, trebuie sa tina pasul cu ea.”

Cristiana Ionescu – Founder, Dreamcatchers Romania.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *