Gama Farmec Natural, aflată în portofoliul producătorului de cosmetice Farmec Cluj, cel mai mare producător local de profil, a câștigat premiul pentru cel mai...
Centrul de Frumusete Farmec 1Gama Farmec Natural, aflată în portofoliul producătorului de cosmetice Farmec Cluj, cel mai mare producător local de profil, a câștigat premiul pentru cel mai bun produs nou de îngrijire personală lansat în anul 2013.

Performanța companiei Farmec a fost anunțată în cadrul Premiilor Piața, competiție anuală a industriei bunurilor de larg consum, și a fost recunoscută pe baza voturilor primite din partea comercianților locali și naționali.

Lansată în primăvara acestui an, gama Farmec Natural conține produse pentru îngrijirea tenului și a corpului, precum și produse destinate îngrijirii părului, bazate pe ingrediente naturale, respectiv : extract de gălbenele, aloe vera și ulei de argan.

Beauty trends: o nouă cremă Doina în portofoliul Farmec

Câștigătorii ediției din acest an a Premiilor Piața au fost aleși ca urmare a votului primit din partea celor 681 de electori – directori de achiziție, de marketing  și de vânzări ai celor mai importante lanțuri de retail din România. Pentru cele 41 de trofee oferite pentru recunoașterea celor mai importante performanțe în materie de inovație, eficiență în afaceri și implicare socială, au fost depuse 326 de candidaturi din partea companiilor.

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Din luna decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achiziţionate şi online, direct de pe site-ul www.farmec.ro.

Produsele companiei ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada. În ultimii doi ani, strategia de export a fost focusată pe consolidarea distribuţiei în ţările vecine, precum Ungaria, Polonia si Republica Moldova.

Compania a înregistrat o cifră de afaceri de 105 de milioane lei (circa 23,6 milioane de euro) după primele nouă luni ale anului 2013, în creștere cu aproximativ 16% față de aceeași perioadă a anului trecut. Evoluția se aliniază procentului de creștere a vânzărilor înregistrat și în semestrul al doilea din acest an.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *