În T3 2013, în pofida competiţiei intense şi a presiunilor de reglementare, COSMOTE România şi-a menţinut poziţia pe piaţă. În primele 9 luni ale...
cosmote gadget trendsÎn T3 2013, în pofida competiţiei intense şi a presiunilor de reglementare, COSMOTE România şi-a menţinut poziţia pe piaţă. În primele 9 luni ale anului 2013 comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2012, COSMOTE a continuat să îşi crească baza de clienţi business cu 14,4% – ca urmare a lansării planurilor tarifare Business Sizes nelimitat şi a sinergiilor cu Romtelecom pentru furnizarea de servicii integrate pentru parteneri strategici, precum BCR şi Bancpost.

Datorită extinderii susţinute a segmentului business, precum şi a dezvoltării serviciilor de date, veniturile totale în T3 2013 au atins 116 milioane de euro. EBITDA pro-forma (câştigurile operaţionale înaintea dobânzilor, taxelor şi amortizărilor) a atins valoarea de 33 milioane euro, în scădere cu 3,5% comparativ cu T3 2012. Marja EBITDA a ajuns la 28,4% în T3 2013, în timp ce veniturile din servicii au fost cu 2,9% mai mari comparativ cu T3 2012, ca urmare a creşterii veniturilor din serviciile de date.

La finalul lui septembrie 2013, numărul total de clienţi ai COSMOTE România, inclusiv Zapp, a fost de 6,1 milioane, din care 25,4% abonaţi.

ARPU (venitul mediu per utilizator) a crescut cu 0,7% în primele 9 luni ale 2013 comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, datorită lansării de oferte competitive, orientate către client.

Anastasios_TzoulasAcest trimestru a fost marcat de numeroase realizări pentru COSMOTE România, cum ar fi semnarea împrumutului cu BERD – prin care ne-am consolidat resursele, astfel încât să putem urma un plan optim de investiţii pentru dezvoltarea serviciilor în bandă largă – sau lansarea noului nostru portofoliu de abonamente, prin care am simplificat radical experienţa telefoniei mobile. Astfel, am pus bazele unei calătorii de succes, de transformare în furnizorul telecom numărul unu de servicii integrate din România, oferind servicii de calitate şi inovaţie, precum şi valoare la preţuri rezonabile”

Anastasios Tzoulas, Chief Financial Officer Romania

COSMOTE România investeşte constant în optimizarea lanţului său de distribuţie naţională, care consta, la finalul lunii septembrie 2013, în aproximativ 510 puncte de vânzare în întreaga ţară.

În prezent, COSMOTE România oferă o reţea de date 3G de înaltă calitate, cu viteze de descărcare de până la 43,2 Mbps pentru Internetul mobil în 212 de oraşe şi peste 3.100 de localitaţi din România, acoperind 62,85% din populaţie. În plus, clienţii se pot bucura de viteze de până la 21,6 Mbps HSPA+ în 248 de oraşe din ţară. În total, serviciile 3G acoperă 78,36% din populaţia României. De asemenea, compania oferă acoperire 4G pentru 90% din Capitală, alături de Otopeni, Ploieşti, Cluj, Iaşi, Sinaia, Buşteni şi Predeal.

În T3 2013, OTE Group a furnizat servicii de telecomunicaţii pentru aproximativ 15,6 milioane de clienţi din Europa de Sud-Est.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *