Internetul este segmentul din telecom cu cel mai mare potenţial de creştere şi are un impact pozitiv în economie – contribuţia broadband-ului în PIB este...
upcInternetul este segmentul din telecom cu cel mai mare potenţial de creştere şi are un impact pozitiv în economie – contribuţia broadband-ului în PIB este de 3,5 miliarde de euro, iar în condiţiile implementãrii unor mãsuri de sprijin, aceastã contribuţie se poate dubla pânã în 2018, este de părere Severina Pascu, CEO UPC România. Potrivit acesteia, în trimestrul al III-lea din 2013, veniturile UPC România au fost de 34,7 milioane USD, ceea ce reprezintã o creştere cu 11,3% faţã de trimestrul similar din 2012.

Ĩn lei, veniturile companiei în T3 2013 sunt de peste 116 milioane RON, comparativ cu peste 112 milioane RON în T3 2012, ceea ce reprezintã o creştere de 3,3%.

Compania a înregistrat o creştere anualã de peste 6% a bazei de abonamente (RGU), ajungând, la 30 septembrie 2013, la o bazã de 1.778.800 abonamente. Comparativ cu T3 2012, baza de abonamente a crescut cu 103.200. Totodatã, baza de clienţi UPC a crescut pânã la 1.160.300 clienţi, în T3 2013 compania câştigând 6.600 noi clienţi.

Ĩn T3 2013, UPC a atras 13.800 noi abonamente de televiziune digitală prin cablu, baza crescând pânã la 456.500. Pe acest segment, creşterea anualã este de 13%. La sfârşitul lunii septembrie 2013, peste 13% din baza totalã de televiziune digitalã, 60.000 de clienţi, se bucurã de TV HD*.

Cu o creştere constantã se evidenţiazã şi televiziunea prin satelit (DTH), numãrul de clienţi pe acest segment ajungând la sfârşitul trimestrului al III-lea la 317.500, adicã o creştere de peste 7% (21.400 clienţi) faţã de T3 2012.

Creşterea anualã pe segmentul Internet este de 14% (un plus de 44.300 noi abonamente Fiber Power). La sfarşitul lunii septembrie 2013, UPC oferã servicii de internet cãtre o bazã de 361.000 de clienţi. 56% din totalul clienţilor de internet UPC, 196.000 de clienţi, se bucurã de Fiber Power de mare vitezã*. De asemenea, peste 137.000 de clienţi beneficiazã şi de soluţia de WiFi.

La sfârşitul lunii septembrie 2013, 262.900 de abonaţi UPC beneficiazã de servicii de telefonie. Comparativ cu trimestrul al III-lea al anului 2012, creşterea pe segmentul de voce a fost de aproape 24% (aproximativ 51.000 de noi abonamente).

Severina-Pascu_6_thInvestim continuu în infrastructură, ceea ce ne-a permis să lansăm viteze superioare de internet – Fiber Power 200 Mbps – şi să avem o reţea robustã care poate oferi în acest moment viteze de 1 Gbps. În continuare ne vom concentra pe extinderea ariei de acoperire Fiber Power 200 Mbps contribuind în acest fel şi la atingerea obiectivelor Agendei Digitale, de a oferi conexiuni broadband mai mari de 100 Mbps cãtre 50% din case. Internetul este segmentul din telecom cu cel mai mare potenţial de creştere şi are un impact pozitiv în economie – contribuţia broadband-ului în PIB este de 3,5 miliarde de euro, iar în condiţiile implementãrii unor mãsuri de sprijin, aceastã contribuţie se poate dubla pânã în 2018”

Severina Pascu, CEO UPC România

* Aici ne referim la clienţii care plãtesc un tarif suplimentar pentru a beneficia de pânã la 21 canale HD.  De la 1 octombrie 2012, toţi clienţiii UPC de televiziune digitalã au acces la minim 3 canale HD incluse în abonamentul standard.

** Internet Fiber Power de 60 Mbps, 100 Mbps, 120 Mbps, 150 Mbps şi 200 Mbps

  • vaillant

    25/02/2014 #1 Author

    1. Actualizeaza-ti poza!
    2. Nu mai tine mainile in “romb “ca Angela Merkel; fi originala!

    Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *