Vincon România, cel mai mare producător de vin, distilat de vin şi băuturi spirtoase din România, a lansat Egregio, o nouă gamă de vinuri...
Egregio_Cabernet Sauvignon_SecVincon România, cel mai mare producător de vin, distilat de vin şi băuturi spirtoase din România, a lansat Egregio, o nouă gamă de vinuri super premium pe segmentul retail. Egregio a început să fie distribuit la nivel naţional de la mijlocul lunii septembrie. Compania l-a prezentat, oficial, în cadrul unei degustări cu specialiștii din domeniu. Totul, la Osho Fish!

În contextul dezvoltării pieţei de vinuri premium şi super premium dar şi a tendinţei de sofisticare a consumatorului român, Vincon România îşi completează portofoliul de vinuri super premium cu o nouă gamă – Egregio. Disponibil de la mijlocul lunii septembrie, Egregio a fost primit foarte bine de piaţă, până acum fiind distribuite aproximativ 15,000 de sticle de vin.

Experţii Vincon România au realizat o gamă completă şi echilibrată care cuprinde cele mai apreciate soiuri de vinuri roşii – Cabernet Sauvignon, Fetească Neagră, Merlot şi cele mai fine soiuri albe – Muscat Ottonel (2012), vinificat în sec de Vincon pentru prima dată în România, şi Tămâioasă Românească, dulce. În prima parte a lui 2014 gama va fi completată cu trei noi soiuri – Chardonnay (2013), din prima producţie de la Vincon, Busuioacă de Bohotin şi Rose (2012).

Egregio este vârful de gamă pe segmentul super premium retail, din care mai fac parte şi Oenoteca, Vinoteca, Comoara Pivniţei şi Casa Vrancea.  De asemenea, compania este prezentă şi pe segmentul super premium Horeca cu gama Ambrosio şi Rosé Verité.

Numele provine de la “Egregia cum laude” care reprezintă cea mai înaltă distincţie academică, iar componenta de „vin contemporan” se regăseşte la nivel de design printr-o execuţie neconvenţională a etichetei. Egregio a pornit dintr-o dorinţă de a îmbina clasicul cu minimalismul, transformând iniţiala E în stadiile de evoluţie personală şi recunoaştere supremă a meritelor, prin grade de şlefuire şi luciu pe un metal preţios. Rafinamentul clasic din logotip este echilibrat şi adus în timpurile noastre prin simplitatea grafică dată de cele patru benzi dreptunghiulare.

Egregio e un vin al exigenţelor care poate satisface gusturile celor mai rafinaţi băutori de vin şi, în acelaşi timp, este un vin al zilelor noastre, pentru gusturile consumatorilor de azi, puternic ancorat in contemporan. Acest lucru este sintetizat în sloganul sub care este comunicat noul brand “Egregio. Te recomandă”.

Calitatea deosebită a vinurilor Egregio fost deja recunoscută, Muscat Ottonel Egregio 2012 fiind medaliat cu argint la Concursul Internaţional de Vinuri Bucureşti 2013 şi la Bachus 2013, iar Tămâioasa Românească Egregio 2011 cu medalie de aur la Bachus 2013. Egregio este disponibil la nivel naţional, la preţul recomandat de 46 de Ron, în supermarketuri şi hipermarketuri.

Vincon România estimează că va încheia 2013 cu o cifră de afaceri mai mică decât tendinţa de comprimare a pieţei, în contextul scăderii pieţei vinului cu apoximativ 18%, comparativ cu 2012. În 2013 vânzările Vincon România din IKA au reprezentat aproximativ 36%, iar comerţul tradiţional au contribuit cu aproximativ 64% la realizarea cifrei de afaceri a companiei.

În acest an Vincon şi-a consolidat poziţia în piaţă prin creşterea distribuţiei, atât în IKA cât şi în TT.  Compania a implementat în 2013 un program de portofoliu „must sell” în top locaţii de retail, la nivel naţional, prin care a fost crescută distribiţia numerică pentru segmentul premium şi super premium.

În 2014 Vincon va continua procesul de rearanjare şi dezvoltare a portofoliului dar şi completarea unor segmente neacoperite (upper-economy), focusul companiei fiind mainsteam, premiu şi super premium.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *