foodpanda.ro, una dintre cele mai mari platforme de livrare mâncare, lansată la începutul lunii septembrie în România și susținută de Rocket Internet, cel mai...
Pizza-Deliveryfoodpanda.ro, una dintre cele mai mari platforme de livrare mâncare, lansată la începutul lunii septembrie în România și susținută de Rocket Internet, cel mai mare incubator de afaceri online din lume, a depășit deja pragul de 100 de restaurante înregistrate în București și plănuiește să se extindă la începutul anului viitor şi în Cluj.

“Creșterea pe piața din România a fost foarte rapidă, în numai două luni am semnat deja contracte cu peste 100 de restaurante din București, ceea ce înseamnă o medie de două noi restaurante pe zi”, a spus Dan Macarie, Country Manager foodpanda.ro.

Majoritatea restaurantelor înregistrate pe platforma foodpanda.ro sunt individuale, însă există și lanțuri mari de restaurante care primesc comenzi prin această metodă, precum Chopstix, Presto Pizza, Pizza Colosseum, Speed Pizza, Li Wu sau Wok Away.

În ceea ce privește deschiderea față de acest serviciu, în cele două luni de la lansare, mai multe restaurante mari și lanțuri de restaurante au devenit partenere foodpanda, dar s-a putut observa o disponibilitate crescută și din partea restaurantelor mai mici, care au văzut în platforma foodpanda o oportunitate de a deveni mai cunoscute bucureștenilor și de a-și crește, astfel, numărul de clienți.

„Se observă o creștere din ce în ce mai pronunțată a comenzilor online în rândul românilor și nu neapărat în domeniul livrărilor de mâncare. Trendul este ascendent de la o săptămână la alta. Începem ușor să ne aliniem cu țările occidentale, în care comenzile la domiciliu de orice natură au o pondere foarte ridicată în comerț. Scopul foodpanda.ro este să introducă treptat conceptul de comenzi de mâncare la domiciliu în mentalitatea consumatorilor”, a mai spus Dan Macarie. Dan Macarie, Country Manager foodpanda.ro

foodpanda.ro colaborează, în prezent, cu peste 100 de restaurante din București, iar pentru începutul anului viitor plănuiește extinderea serviciului și în Cluj-Napoca. De asemenea, foodpanda.ro își propune ca, până la sfârșitul anului, să devină lider de piață pe sectorul platformelor de food delivery.

foodpanda, împreună cu brandul afiliat hellofood, este grupul lider al platformelor online de comenzi de mâncare, activ în 30 de țări. Pentru consumatori, grupul foodpanda/hellofood oferă un mediu online cu un larg spectru gastronomic, din care clienții pot alege utilizând atât platforma online, cât și aplicația mobilă foodpanda.

foodpanda/hellofood operează în India, Indonezia, Malaezia, Pakistan, Singapore, Taiwan, Tailanda, Vietnam, Ghana, Coasta de Fildeș, Kenya, Maroc, Senegal, Nigeria, Arabia Saudită, Rusia, Argentina, Brazilia, Chile, Columbia, Mexic, Peru, Ungaria, Venezuela, Polonia, Ucraina, România, Cehia, Iordania și Rwanda.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *