Producătorul de cosmetice Farmec Cluj-Napoca, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de profil, şi-a îmbogăţit recent familia de produse Doina...
DOINA - CREMA NUTRITIVA VITAMINIZANTA (3)Producătorul de cosmetice Farmec Cluj-Napoca, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de profil, şi-a îmbogăţit recent familia de produse Doina cu Doina – cremă nutritivă vitaminizantă.

Noua cremă beneficiază de o formulă special creată pentru a ajuta pielea feței și a corpului să uite de vremea capricioasă de afară şi este potrivită pentru toate tipurile de piele. Produsul conține glicerină, ulei mineral, ceruri minerale și sintetice și o serie de alte ingrediente care se asigură de faptul că pielea contează în orice moment un aliat de nădejde.

Beauty trends: Farmec, rulaj de peste 23 de milioane de euro la 9 luni

Doina este unul dintre cele mai populare și îndrăgite branduri românești, având deja o tradiție în cadrul ritualurilor de înfrumusețare a generații de femei. Farmec și-a dorit să afle direct de la consumatoare ce părere au despre aceste produse și astfel a aflat că 9 din 10 femei apreciază Laptele Doina. În plus, un studiu de piață recent clasează Doina în topul celor mai puternice 50 de branduri românești.

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Din luna decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achiziţionate şi online, direct de pe site-ul www.farmec.ro.

Produsele companiei ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada. În ultimii doi ani, strategia de export a fost focusată pe consolidarea distribuţiei în ţările vecine, precum Ungaria, Polonia si Republica Moldova.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *