Doi pasionați de motociclete și aventură, Ana și Ionuț, pornesc în fiecare an în câte o călătorie pe cărări de nimeni bătătorite, prin care...

ITW_Dunlop (1)Doi pasionați de motociclete și aventură, Ana și Ionuț, pornesc în fiecare an în câte o călătorie pe cărări de nimeni bătătorite, prin care descoperă peisaje unice în lume. În 2013, cei doi raideri români au pornit pe Drumul Mătăsii până în Mongolia. Temerarii aventurieri au parcurs tot drumul pe motociclete echipate cu anvelope Dunlop Trailmax, excelente pentru a rula pe drumuri cu pământ batătorit, iarbă cu rouă, sau nisip.

Aventura în Asia a început in mai anul curent, cei doi plecând în lunga lor călătorie de pe Autostrada Soarelui. „De aici ne-am început o nouă aventură pe două roți, de data asta spre Asia Centrală, cu un KTM 690 Enduro R și un Suzuki DRZ 400. Pe Drumul Mătăsii, în Uzbekistan, acolo unde cândva se intindea a patra mare intracontinentală, am găsit doar un deșert presărat cu schelete de nave. Dar anvelopele Trailmax ne-au oferit suficientă aderență și stabilitate pentru a ne putea bucura de aceste piste virgine de nisip”.

După o lună de zile, echipa ITW își instala tabăra în Tadjikistan. “Motocicletele încălțate cu Dunlop Trailmax efectiv ne-au permis să ne instalăm tabara oriunde”.

Drumul spre granița cu Kirghizstan a oferit o perspectivă nouă. Complet acoperit cu pietriș, acest drum a fost parcurs cu anvelope Dunlop 908 Rallyraid. „Scrutam zările printr-un peisaj care taie respirația: a doua pistă la mare altitudine din lume, coridorul Wakhan din munții Pamir, o legendă off-road. Acest drum urmează valea râului Panj pe un platou situat la circa 3000 de metri, iar vârfurile pudrate cu zăpadă se înalță de-a stânga și de-a dreapta chiar și la peste 7500 de metri!”.

Pistele din Pamir sunt cel mai bun test pentru a demonstra profilul dual al anvelopelor Dunlop D908 Rallyraid: agresiv, astfel încât Ionuț, un rider cu experiență, să poată profita la maxim de pistele nisipoase, dar suficient de stabil pentru a oferi încredere Anei, o motociclistă începatoare, dornică să atace orice suprafațe.

„Cu anvelopele Dunlop D908 Rallyraid și un vehicul atât de versatil ca Suzuki DRZ 400, the sky is the limit”, confirmă Ana.

Dunele pe care s-a cățărat Ionuț la peste 3300 de metri altitudine și nisipul uscat al stepei au fost adevărate teste pe care anvelopele 908 Rallyraid le-au trecut cu ușurință. Ele au făcut chiar mai mult decât atât, au oferit confortul ideal pentru a explora cu încredere teritorii cvasi-virgine. Această echipare de top i-a oferit Anei increderea necesară pentru a acumula în doar cateva luni o experiență semnificativă: pe drumuri virajate, pietriș cu zone de nisip și pământ bătătorit, treceri de râu, pante abrupte.

După un drum lung, dar deloc obositor, cei doi temerari plecați în aventura lor asiatică, au ajuns la începutul lunii iulie în pasul Ak-Baital, cel mai înalt punct al traseului Into The World Asia 2013 și un loc care iți taie, la propriu, respirația!

A urmat taigaua siberiană în care cei doi au schimbat rând pe rând anvelopele Trailmax cu 908 Rallyraid pentru un maxim de confort și siguranță.

După 24.000 de kilometri, pe 15 septembrie a.c, echipa Into The World s-a întors în țară din aventura Asia 2013. În această aventură echipa a străbătut: România, Bulgaria, Turcia, Georgia, Rusia (prin Delta Volgai), Kazakhstan, Uzbekistan, Tadjikistan, Kirghizstan, Kazakhstan, Rusia (prin munții Altai), Mongolia, Rusia (prin zonele Siberia, BAM și Baikal), Ucraina și Moldova.

În această aventură echipa a fost însoțită de motocicletele KTM 690 Enduro R și Suzuki DRZ 400, precum și de anvelopele DUNLOP Trailmax și 908 Rallyraid.

N.red. – În momentul de față Ionuț și Ana străbat China, de data aceasta pe bicicletele lor însetate de aventură.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *