Mihai Patrascu, CEO evoMAG.ro susține că, în prezent, aproximativ 11% din totalul vanzarilor evoMAG sunt realizate direct in showroom. El se asteapta ca intr-un...

Mihai Patrascu, CEO evoMAGMihai Patrascu, CEO evoMAG.ro susține că, în prezent, aproximativ 11% din totalul vanzarilor evoMAG sunt realizate direct in showroom. El se asteapta ca intr-un an de zile aceasta pondere sa urce la 15% si mizeaza pe si pe spatiul mai mare de depozitare care va permite companiei dublarea stocului de produse in urmatoarele sase luni de zile.

Porivit lui Patrascu, evoMAG a investit 100.000 de euro in amenajarea unui nou sediu si showroom, unde clientii vor putea testa produsele de ultima generatie in materie de tehnologie. Aceasta este prima dintr-un lant de investitii care presupun deschiderea de noi spatii comerciale in tara incepand de anul viitor.

Cresterea permanenta a companiei evoMAG din ultimii ani a impus aceasta masura si a venit momentul sa trecem la nivelul urmator. Avem de partea noastra o echipa tanara, de oameni bine pregatiti, un showroom de 200 de metri patrati, de aproape 3 ori mai mare decat cel anterior si un depozit de 1.000 de metri patrati, de 5 ori mai mare decat cel vechi”

Mihai Patrascu, CEO evoMAG.ro

Noul spatiu comercial va permite expunerea mai multor produse, iar amplasarea acestuia permite atragerea unui  numar mai mare de clienti. Astfel, daca la vechiul sediu treceau pragul showroomului aproximativ 10.000 de vizitatori in fiecare luna, la noua adresa Patrascu se asteapta la o dublare a traficului de clienti in primul an de la deschidere.

Ne asteptam ca intr-un an de zile aceasta pondere sa urce la 15%. In plus, spatiul mai mare de depozitare ne va permite dublarea stocului de produse in urmatoarele sase luni de zile. De asemenea, existenta produselor in stocul magazinului, ne permite sa avem un timp de raspuns mai mic si, prin urmare, sa livram produsele mai repede catre clienti”

Mihai Patrascu, CEO evoMAG.ro

evomag afaceri

Aceasta masura este menita sa sustina o cifra de afaceri de 15 milioane de euro in 2013, in crestere cu aproximativ 30%, mult peste nivelul pietei locale de comert electronic, care s-a majorat doar cu 10 – 15% in acest an. Cat priveste anul 2014, evoMAG va deschide noi spatii comerciale in tara si estimeaza o crestere a vanzarilor cel putin similara cu cea din acest an.

VEZI si cum arată topul celor mai vândute produse la evoMAG

evoMAG.ro este una dintre cele mai importante companii din industria de comert electronic din Romania. Magazinul online are, in acest moment, disponibile la vanzare un numar de peste 120.000 de produse din domeniul IT&C, electrocasnice, auto, de ingrijire personala si produse destinate nou nascutilor. evoMAG.ro a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 11,5 milioane de euro si este vizitat zilnic de peste 30.000 de persoane.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *