Retailerul de mobilier şi decoraţiuni IKEA, cel mai mare jucător de pe piaţa internaţională de profil, a lansat recent o campanie prin care le...
ikeaRetailerul de mobilier şi decoraţiuni IKEA, cel mai mare jucător de pe piaţa internaţională de profil, a lansat recent o campanie prin care le permite clienţilor să vândă mobila folosită (achiziţionată din cadrul magazinelor companiei) prin intermediul unui târg online.

Agenţia norvegiană de creaţie SMFB, compania din spatele campaniei celui mai cunoscut producător de mobilier, a selectat 50 de clienţi din Norvegia care au dorit să-şi vândă mobila second-hand.

În acest sens, SMFB a creat o piaţă virtuală, a încurajat clienţii să posteze forografii ale articolelor de mobilier pe care voiau să le vândă pe Facebook, şi au marketat fiecare produs pe pagina oficială pe care IKEA o deţine pe această reţea de socializare.

Galerie foto: Lansarea catalogului IKEA pentru 2014 – the perfect excuse for a shopping spree

Produsele au fost promovate şi prin reclame outdoor, în print sau în mediul online, fiecare anunţ conţinând  numele şi numărul de telefon al vânzătorului.

Participarea celor 50 de clienţi în cadrul campaniei nu a implicat costuri din partea acestora, iar ei au reuşit să vândă toate produsele.

În luna august a acestui an, IKEA a lansat o campanie de educare a clienţilor prin care îi sfătuia să fie mai sustenabili şi să vândă mobilierul vechi în loc să îl arunce. Campania retailerului, din care a fpcut parte şi această platformă de vânzare online, a rulat vreme de opt săptămâni.

Nu este prima campanie de marketing inovatoare realizată de gigantul suedez. Cel mai recent catalog al companiei, valabil pentru anul 2014, include pagini care folosesc cea mai nouă tehnologie hot a momentului: Realitatea Augmentată. Prin intermediul unei aplicaţii mobile, utilizatorii pot testa pe telefoanele inteligente şi pe tablete cum arată un anumit obiect de mobilier, cel puţin varianta digitală a aceslui obiect, în propriile camere, cu ajutorul Realităţii Augmentate.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *