Heineken a anunţat recent extinderea acordului de sponsorizare cu UEFA Champions League. Astfel, Heineken, cea mai mare marcă internațională de bere premium, continuă sa...
UEFA Champions League -Heineken LED boardingHeineken a anunţat recent extinderea acordului de sponsorizare cu UEFA Champions League. Astfel, Heineken, cea mai mare marcă internațională de bere premium, continuă sa fie partenera celei mai prestigioase competiții de fotbal, până în sezonul 2017 – 2018 inclusiv.

Anul trecut, UEFA Champions League a avut o audiență cumulată de peste 4 miliarde de telespectatori din 220 de țări și teritorii, contribuind în același timp la creșterea brandului.

Prin reînnoirea contractului, Heineken obține drepturi asupra unor programe UEFA Champions League exclusive precum Back Stadium Tour și UEFA Champions League Trophy Tour, care vor fi transmise pe toate canalele de social media ale brandului. De asemenea, își păstrează drepturile de partener în cadrul secțiunii video UEFA Champions League de pe www.uefa.com.

Acordul recent reînnoit oferă un teren propice pentru dezvoltarea de campanii legendare, inovatoare și premiate, ce se adresează consumatorului. În plus, acesta prevede o mai bună acoperire în Germania, o mai mare expunere pe panourile LED de pe marginea terenului și dreptul de a promova asocierea în principalele canale retail.

Parteneriatul cu UEFA Champions League joacă un rol esențial în strategia de creștere a brandului pe piețele emergente. Heineken a anunțat datele și locațiile pentru UEFA Champions League Trophy Tour, care face parte din campania în derulare, „Road to the Final”.

2014 este al optulea an consecutiv în care are loc  renumitul itinerariu global care acoperă America de Sud, Africa și Asia, oferindu-le fanilor din toată lumea șansa de a vedea trofeul, de a se întâlni cu super-starurile fotbalului și de a vedea o gamă impresionantă de obiecte cu valoare emoțională din istoria UEFA Champions League.

Programul UEFA Champions League Trophy Tour 2014 este:

27 februarie – 2 martie 2014: Buenos Aires, Argentina

13 – 16 martie 2014: Lagos, Nigeria

3-6 aprilie 2014:  Ho Chi Minh City, Vietnam

“UEFA Champions League este cea mai mare platformă de sponsorizare Heineken din acest moment. Acoperirea sa internațională, profesionalismul, meciurile spectaculoase și emoțiile unice fac din UEFA Champions League partenerul perfect pentru Heineken”, a declarat Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN România.

Potrivit oficialilor brandului, studiile ne arată că în cei 8 ani de parteneriat, notorietatea mărcii în rândul fanilor UEFA Champions League a crescut la 60%.

Informații generale:

  • Heineken este partenerul UEFA Champions League din 2005
  • Heineken va comunica această sponsorizare în 220 de țări, prin activități de marketing și PR
  • Peste 4.2 miliarde de persoane din toată lumea urmăresc UEFA Champions League
  • Spotul TV din Campania globală ‘Road to the Final’ a ajuns la 34,500,000 vizionari online
  • Utilizarea #ShareTheSofa a crescut în fiecare săptămână de meciuri UEFA Champions League, ajungand in saptamana 3 la 47,000,000 fani UEFA Champions League.
  • Din 2007, UEFA Champions League Trophy Tour, prezentat de Heineken, a ajuns în 26 de țări din Africa, Asia, America de Nord și de Sud
  • Sponsorizarea Heineken se va derula până la finalul sezonului 2017/2018.

UEFA Champions League este cea mai prestigioasă competitie a cluburilor și numelor celebre din fotbal. Având peste 150 milioane de spectatori, care urmăresc săptămânal meciurile UEFA Champions League în direct, în 220 de țări.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *