Iutta, un nume apărut de jumătate de an pe piața autohtonă, a încheiat o colaborare cu prestigiosul Guban, în urma căreia a rezultat colecția...
112Iutta, un nume apărut de jumătate de an pe piața autohtonă, a încheiat o colaborare cu prestigiosul Guban, în urma căreia a rezultat colecția Guban by Iutta, disponibilă începând cu săptămâna aceasta în Băneasa Shopping City. Lansarea oficială a noului magazin Guban a avut loc ieri, 29 octombrie, în compania invitaților care s-au bucurat de reinventarea brandului iubit de atâția români.

Colecția-suport pentru această capsulă a fost Dor de românesc, lansată recent de Iutta, care cuprinde genți cu motive reprezentative din șase regiuni importante ale țării. Pentru colaborarea Guban by Iutta au fost alese trei regiuni, și anume Moldova, Bucovina și Transilvania. Aceste zone au inspirat genți cu motive tradiționale specifice, alături de modele variate de pantofi care păstrează aceleași simboluri.

Gențile și pantofii Guban by Iutta au fost creați din piele naturală cu motive brodate și exprimă principalele valori ale regiunilor pe care le reprezintă. Colecția a putut fi admirată cu ocazia lansării primului magazin Guban în Băneasa Shopping City, în prezența unor nume precum Tania Budi, Anca Serea, Alina Crișan ș.a.

”Am ales să păstrăm aceleași valori care ne-au consacrat pe piață, reinventate prin colaborări inedite cu branduri autohtone ce promovează românescul. Dintre partenerii acestui proiect nu putea lipsi Iutta, ale cărei colecții ne-au inspirat și determinat să includem capsula tradițională în magazinul nou deschis. Ceea ce a rezultat demonstrează pasiunea cu care s-a lucrat și motivează viitoare planuri care au la bază dorul de românesc.”

Diana Rapa, designer Guban

Înainte de lansarea în România, capsula Guban by Iutta a fost prezentă în perioada 15 – 18 septembrie 2013 în Milano, la Micam, unul dintre cele mai importante târguri internaționale din acest domeniu.

Iutta este un atelier de creație pentru care tradiția și cultura pur românească reprezintă o sursă de inspirație continuă. Cu Dor de românesc, se surprinde esența folclorului prin prelucrarea produselor de marochinărie în forme de expresie actuale.

Guban, un brand al cărei istorie a început încă din anul 1937, poate fi descris prin experiență și profesionalism acumulate de-a lungul timpului, pasiune pentru excelență și un aer proaspăt centrat pe inovare deschisă, ce ajută la descoperirea frumuseţii feminităţii româneşti. Guban înseamnă artă, rafinament, comoditate si răsfăț.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *