Aşa cum vă povesteam ieri, coreenii de la LG au decis să pună punct zvonurilor şi să prezinte oficial smartphone-ul G Flex. În acest...
LG_G_FlexAşa cum vă povesteam ieri, coreenii de la LG au decis să pună punct zvonurilor şi să prezinte oficial smartphone-ul G Flex. În acest sens, stabilind un nou punct de referință în evoluția terminalelor de tip smartphone, LG Electronics (LG) lansează astăzi oficial noul LG G Flex, un smartphone curbat care urmează conturul feței, primul dispozitiv care oferă pe piață un astfel de design.

Cel mai recent dispozitiv premium din seria G LG, G Flex, include inovații brevetate de la alte companii LG într-o formă a display-ului și a bateriei în care nu au mai fost întâlnite până în prezent. LG G Flex oferă și o nouă experiență pentru utilizator (UX) , care beneficiază de avantajul oferit de forma curbată.

Gadget trends: G Flex, primul smartphone cu ecran curbat, anunţat oficial de LG

„LG G Flex este cea mai bună reprezentare de până în prezent despre cum ar trebui să arate un smartphone curbat,” afirmă Dr. Jong-Seok Park, președinte și CEO al companiei LG Electronics Mobile Communication. „LG G Flex cu design-ul său aparte, un hardware inovativ și noua experiență UX centrată pe consumator reprezintă cea mai semnificativă dezvoltare în zona smartphone, din momentul în care termenul „smartphone” a devenit obișnuit în vocabularul de zi cu zi.”

Designul curbat vertical al LG G Flex reduce distanța dintre gura unei persoane și microfon, când aparatul este ținut la ureche, așa cum obișnuiau să fie telefoanele tradiționale. LG G Flex folosește o curbură de arc care este optimizată pentru o față comună, pentru a aduce o calitate îmbunătățită a vocei și sunetului. Forma curbată îmbunătățește nivelul sunetului de 3dB comparativ cu obişnuitele telefoane plate. Designul curbat oferă, de asemenea, o prindere mai sigură și se potrivește mai confortabil în buzunarul de la spate. În plus, în formatul landscape, displayul oferă o experiență ca cea IMAX, având ca rezultat cel mai confortabil unghi de vizualiare al videourilor și jocurilor.

LG G Flex încorporează de asemenea “the Rear Key” (buton poziționat în partea din spate a telefonului) introdus prima dată la LG G2. Lipsa butoanelor laterale reduce posibilitatea închiderii accidentale a telefonului şi avantajul folosirii degetului arătător pentru ajustarea volumului în timp ce discuţia este în derulare.

Inovație prin colaborare

Evoluţia LG G Flex a fost posibilă doar prin colaborarea de succes a companiilor surori LG Display şi LG Chem. Displayul de 6 inci încorporat în LG G Flex este cel mai mare display de plastic OLED al lumii (POLED) produs si dezvoltat special pentru smartphone-uri. Display-ul ultra-subţire și ultra-luminus POLED şi panoul curbat OLED sunt construite din substraturi de plastic ce înlocuiesc sticla, oferindu-i terminalului LG G Flex forma sa unică şi durabilitatea. Displayul POLED este mai luminos şi mai precis datorită aplicaţiei Real RGB, care conţine toţi cei trei sub-pixeli: roşu, verde şi albastru – într-un singur pixel.

LG Chem a dezvoltat prima tehnologie din lume care să permită o baterie curbată, special la cererea LG G Flex. Bateria curbată folosită de G Flex este proiectată cu tehnologia Stack & Folding, patentată LG Chem, care reduce stresul fizic pe acumulator având forma curbată, oferind o mai bună stabilitate şi performanţă. În ciuda formatului său subţire, bateria LG G Flex are o capacitate de 3,500mAh, suficientă putere pentru mai mult de o zi de utilizare.

Tehnologii dezvoltate pentru utilizator

Printre numeroasele tehnologii noi, LG G Flex este noul smartphone care aplică o aşa-numită “autovindecare” a stratului de pe capacul din spate. Învelişul elastic are abilitatea de a se recupera dupa zgârieturile cauzate de uzura zilnică şi crestăturile pe care smartphone-urile neprotejate este foarte probabil să le dobândească, păstrând înfăţişarea lui G Flex ca nouă mai mult timp.

Utilizatorii LG G Flex vor avea posibilitatea de a face o selecţie mai largă de muzică în diferite formate  — MP3, calitatea CD-ului sau 24 bit/192kHz Hi-Fi playback. Caracteristicile UX, cum ar fi KnockON, Guest Mode şi Plug & Pop, care au fost primite pozitiv când au fost prima dată introduse la LG G2, pot fi regăsite şi la LG G Flex. LG G Flex include o mulţime de noi funcții pentru utilizator:

  • QTheater oferă utilizatorului acces la poze, filme și Youtube chiar de pe lock screen. Prin atingerea ecranului şi glisarea în exterior de-a lungul suprafeţei curbate cu ambele degete, afişarea aplicaţiilor va avea un efect teatral de cortină trasă.
  • Fereastra dublă împarte ecranul de 6-inci în două ferestre separate pentru un multitasking mai eficient.
  • Swing Lockscreen alternează imaginea de pe lockscreen în funcţie de cum este ţinut G Flex.
  • Indicator de detectare al feţei afişează verde LED-ul de pe Rear Key pentru a confirma statusul de recunoaştere al feţei şi focusare.
  • Camera Timer luminează Rear Key LED-ul pentru a indica faptul că a început numărătoarea.
  • Urgent Call Alert luminează LED-ul de pe Rear Key în roşu când numeroase apeluri consecutive de la aceeaşi persoană nu au fost receptate.

LG Flex va fi disponibil în Coreea începând cu luna noiembrie în toate cele trei mari centre locale. Disponibilitatea în pieţe suplimentare va fi anunţată ulterior.

Specificaţii cheie (Versiunea Coreeană):

  • Chipset: 2.26 GHz Quad-Core Qualcomm® Snapdragon™ 800 (MSM 8974)
  • GPU: Adreno 330, 450MHz
  • Ecran: 6-inch HD (1280 x 720), Curved P-OLED (Real RGB)
  • Memorie: 2GB LP DDR3 RAM / 32GB eMMc
  • Cameră: Rear 13.0MP / Front 2.1MP
  • Bateria: 3,500mAh (embedded)
  • Sistemul Operator: Android Jelly Bean 4.2.2
  • Dimensiune: 160.5 x 81.6 x 7.9 – 8.7mm
  • Greutate: 177g
  • Rețea: LTE-A / LTE / HSPA+ / GSM
  • Conectivitate: BT 4.0 / USB 3.0 compatible / WiFi (802.11 a/b/g/n/ac) / NFC
  • Culoare: Titan Silver
  • Altele: TDMB / Hi-Fi 24bit, 192kHz Playback

LG Electronics se află pe piaţa din România începând din anul 1990, prin intermediul distribuitorilor autorizaţi, şi din anul 2004 ca LG Electronics România. Alcătuită din 5 mari divizii: Home Entertainment, Home Appliance, Air Conditioning, Business Solutions şi Mobile Communications, compania a atins performanţe remarcabile pe piaţa din România, fiind un brand relevant pentru români susţinut de o poziţie de top pentru segmente cheie de produse: televizoare LCD şi televizoare cu plasmă, monitoare LCD, telefoane mobile, maşini de spălat, echipamente de climatizare, sisteme audio şi home theater.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *