Food trends: business-ul companiilor de livrări, în creştere când afară este frig Food trends: business-ul companiilor de livrări, în creştere când afară este frig
Odată cu venirea sezonului rece, tot mai mulți români renunță să iasă în oraș pentru a lua masa, preferând să apeleze la serviciile companiilor... Food trends: business-ul companiilor de livrări, în creştere când afară este frig
Pizza-DeliveryOdată cu venirea sezonului rece, tot mai mulți români renunță să iasă în oraș pentru a lua masa, preferând să apeleze la serviciile companiilor de food delivery.

Conform datelor furnizate de foodpanda.ro, platforma de livrare de mâncare lansată luna trecută în România de incubatorul de afaceri online Rocket Internet, numărul de comenzi lansate zilnic crește cu până la 30% în zilele în care se înregistrează temperaturi scăzute sau precipitații.

“De la lansarea platformei foodpanda.ro pe piața din România au fost câteva zile cu vreme nefavorabilă și în special în zilele în care a plouat s-a simțit o creștere pronunțată a numărului de comenzi”, a spus Dan Macarie, Country Manager foodpanda.ro.

Astfel, în prima săptămână a lunii octombrie, atunci când în București au fost înregistrate ploi abundente și temperaturi de doar 10 grade Celsius, numărul comenzilor de mâncare plasate zilnic prin intermediul website-ului și aplicației foodpanda.ro a crescut cu 25-30% față de zilele în care vremea a fost mai caldă.

„Este normal ca, atunci când afară este frig sau plouă, oamenii să evite pe cât posibil să iasă din casă sau să plece de la birou pentru a merge la restaurant, astfel că serviciile de livrare de mâncare sunt soluția cea mai la îndemână”, a mai spus Dan Macarie.

În ceea ce privește felurile de mâncare comandate în zilele mai friguroase, acestea nu diferă prea tare de comenzile înregistrate în perioadele cu vreme frumoasă. Pizza, diversele tipuri de paste, ciorbele, preparatele la grătar și deserturile se află în topul preferințelor românilor, indiferent de temperatura de afară.

Potrivit estimărilor foodpanda.ro, pe măsură ce iarna se apropie, iar starea vremii se va înrăutăți, numărul comenzilor va continua să crească față de perioada verii.

foodpanda.ro colaborează, în prezent, cu peste 50 de restaurante din București și estimează că, până la sfârșitul anului, va deveni lider de piață pe acest sector.

foodpanda, împreună cu brandul afiliat hellofood, este grupul lider al platformelor online de comenzi de mâncare, activ în 28 de țări. Pentru consumatori, grupul foodpanda/hellofood oferă un mediu online cu un larg spectru gastronomic, din care clienții pot alege utilizând atât platforma online, cât și aplicația mobilă foodpanda.

foodpanda/hellofood operează în India, Indonezia, Malaezia, Pakistan, Singapore, Taiwan, Tailanda, Vietnam, Ghana, Coasta de Fildeș, Kenya, Maroc, Senegal, Nigeria, Arabia Saudită, Rusia, Argentina, Brazilia, Chile, Columbia, Mexic, Peru, Ungaria, Venezuela, Polonia, Ucraina, România și Cehia.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *