Tchibo aduce în România un magazin cu un concept unic Tchibo aduce în România un magazin cu un concept unic
TCHIBO deschide primul magazin din România, în cadrul complexului comercial Promenada Mall. In cadrul magazinului de peste 400 de metri pătrați se vor comercializa... Tchibo aduce în România un magazin cu un concept unic

promenada mall (64)TCHIBO deschide primul magazin din România, în cadrul complexului comercial Promenada Mall. In cadrul magazinului de peste 400 de metri pătrați se vor comercializa atât cafea cat și produse complementare cafelei și produse non food. Colecțiile Tchibo vor putea fi găsite în noul magazin începând cu data de 17 octombrie.

Primul magazin Tchibo a fost deschis în anul 1955 în Hamburg și oferea clienților posibilitatea de a gusta cafeaua înainte de achiziționare. A urmat apoi extinderea portofoliului și cu  produse nealimentare ajungând  în prezent la un număr de peste 1050 de magazine proprii.

Tchibo aduce în România un magazin cu un concept unic, adaptat preferințelor și cerințelor consumatorilor locali. Triada Tchibo este compusă din: partea de cafeneapartea de vânzare a produselor din cafea și pentru cafea  – unde va exista o gamă premium disponibilă numai în magazin –  și partea de retail.

Laurențiu Boboc, CEO Tchibo, despre partea de cafenea și produsele dedicate cafelei:

Am gândit partea de cafenea special pentru a satisface dorințele consumatorilor din România. Am creat un spațiu primitor cu mobilă comodă, oferim WiFi gratuit, astfel încât clienții noştri să beneficieze de o experiență relaxantă la cumpărături.  În plus, le oferim posibilitatea de a achiziționa cafea pentru acasă, care poate fi măcinată pe loc. Iar pentru a satisface absolut toate gusturile le oferim opțiunea de a-și crea propriul mix de boabe de cafea obținând astfel o cafea personalizată.

promenada mall (64)Produsele de retail sunt împărțite în cinci categorii: pentru ea, pentru el, pentru copii, pentru casă și pentru activități sportive.  Produsele din toate aceste categorii se vor schimba ciclic, o dată pe lună. Astfel, în fiecare lună, magazinul Tchibo va oferi selecţii unice de produse. Clienții magazinului au garanția că vor găsi produse din toate aceste categorii de fiecare dată când vizitează magazinul, fiind în permanență surprinși cu noutăți și idei utile pentru casă și familie.

Gama produselor de retail este creată special și exclusiv pentru Tchibo la standarde germane de calitate  și la un nivel de preț accesibil. Cei 20 de angajați ai magazinului vor ghida vizitatorii prin cafenea, magazinul de cafea și zona de produse nealimentare, oferind sfaturi și ajutor în alegerea produselor.

Compania Tchibo dorește să continue expansiunea magazinelor de acest tip, atât în București cât și în alte orașe ale țării.

România a fost mereu o piață atractivă pentru noi. Am decis să facem aceasta investiție acum și suntem convinși că nivelul de calitate al produselor noastre va cuceri publicul din România. Suntem în discuţii cu multe centre comerciale și evaluăm oportunități și locații pentru viitoare magazine Tchibo. Consumatorii noștri vor dicta ritmul acestei dezvoltări. adaugă Laurenţiu Boboc.

Compania germană Tchibo este o afacere de familie începută în anul 1949 în Hamburg de către Max Hertz și Carl Tchiling.  Compania este prezentă pe piața din România din anul 2000 având în portofoliu mărcile de cafea Davidoff, Privat Kaffee, Tchibo Exclusive, Tchibo Family şi Eduscho. Recent compania Tchibo a primit distincția de furnizor oficial al Casei Regale a României.

tchibo

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *