Reţeaua de hipermarketuri Auchan România a deschis primul hipermaket Real rebranduit din cele 20 achiziţionate de la grupul german Metro, investiţia în reamenajare fiind...
auchan coresiReţeaua de hipermarketuri Auchan România a deschis primul hipermaket Real rebranduit din cele 20 achiziţionate de la grupul german Metro, investiţia în reamenajare fiind de două milioane euro.

Auchan Pallady îşi deschide porţile pentru clienţi joi, 17 octombrie, ora 10:00. Hipermarketul îşi propune să devină una dintre cele mai atractive şi importante destinaţii de cumpărături pentru locuitorii din zona de est a capitalei şi pentru tranzitul către mare. Odată cu deschiderea acestui magazin, oficialii Auchan speră să atragă un procent de 30% noi clienţi.

Real estate trends: Auchan intră pe segmentul de rezidenţial la Braşov

“Cele două magazine din zonă (Auchan Titan şi Auchan Pallady – n.red.) sunt bine definite. Locaţia din Titan funcţionează pe principiul unui magazin de proximitate, în timp ce noul magazin din Pallady va atrage clienţi de la distanţe mai mari”, a declarat azi în cadrul unei conferinţe de presă Patrick Espasa, director general Auchan România.

Potrivit acestuia, până la finalul acestui an grupul va remodela alte trei magazine dintre cele 20 achiziţionate de la Metro, în Braşov, Oradea şi cartierul Vitan din Capitală. Planul companiei este de a tranforma lunar câte două magazine, întregul proces de rebranding urmând a fi finalizat anul viitor.

În noua dimensiune, cu 31 de magazine şi peste 10.000 de colaboratori, Auchan a devenit unul dintre primii cinci cei mai mari angajatori privaţi din România şi a doua reţea de comerţ, ca suprafaţă totală de vânzare, la nivel naţional (252.000 de metri pătraţi). Consolidat, pentru întreg anul 2013, oficialii Auchan estimează o cifră de afaceri de 1 miliard de euro.

Transformarea Auchan Pallady a durat mai puţin de 3 săptămâni şi a constat, pe de o parte, în modificări tehnice şi comerciale, cum ar fi reorganizarea suprafeței de vânzare, extinderea unor universuri comerciale, îmbunătăţirea confortului clienţilor, decorarea, sistemele informatice, formarea echipelor și introducerea comerţului Auchan, de tip discount generalizat, cu game largi şi adaptate de produse, la preţuri permanent mici şi cu servicii utile pentru clienţi.

Pe o suprafaţă netă de vânzare de 10.000 de metri pătraţi, noul hipermarket Auchan Pallady oferă locuitorilor o gamă de peste 50.000 produse.

În domeniul nealimentar, Auchan Pallady a extins substanţial raioanele cu produse de sezon (ex. flori, grădinărit, vacanţă, picnic, etc.), cele destinate copiilor şi bebeluşilor (jucării, educaţie, îmbracăminte), parfumeria şi îngrijirea personală, raionul de electronice şi electrocasnice.

Al 10-lea grup de distribuţie din lume, grupul Auchan este prezent în 13 ţări şi are 287.000 de colaboratori. Este organizat pe 5 mari divizii: hipermarketuri (709 magazine), supermarketuri (786 magazine), divizia imobiliară (342 centre comerciale Immochan), banca (Oney Banca Accord) şi e-commerce, cărora li se adaugă alte activităţi şi direcţii de creştere. Viziunea Grupului Auchan este de a îmbunătăţi puterea de cumpărare şi calitatea vieţii unui număr cât mai mare de clienţi, alături de colaboratori responsabili, profesionişti, pasionaţi şi apreciaţi. În 2012, Grupul a înregistrat o cifră de afaceri de 60,2 miliarde euro cu taxe și a servit 2,2 miliarde clienți.

Pe 7 noiembrie 2006 a fost deschis primul hipermarket Auchan, la București, în cartierul Titan, cel mai mare magazin al reţelei, cu o suprafaţă de 16.000 de metri pătraţi. De altfel, magazinul din cartierul Titan se numără printre primele 50 de magazine Auchan din întreaga lume.

În următorii ani, alte 10 magazine și-au deschis porțile în cele mai mari orașe din România. La data de 12 septembrie, Auchan România a finalizat achiziția a 20 de magazine Real de la METRO GROUP și și-a propus un plan ambițios de transformare a lor în Auchan în mai puțin de 12 luni.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *