GOiN soluționează problema transportului de bilete, cupoane, vouchere sau alt tip de e­bilet de la organizator pe telefonul smart al cumpărătorului. Dezvoltată de o...
goin_0121GOiN soluționează problema transportului de bilete, cupoane, vouchere sau alt tip de e­bilet de la organizator pe telefonul smart al cumpărătorului. Dezvoltată de o echipă românească, soluția GOiN este compusă din două aplicații și o interfață web și a fost lansată în România marți, 15 octombrie în cadrul unui eveniment organizat de dezvoltatori.

Prin descărcarea aplicației GOiN, utilizatorul poate primi, stoca și organiza biletele, abonamentele, voucherele sau cupoanele pe telefonul său în format cod de bare și QRCode. Astfel, cumpărătorului nu mai este nevoit să facă eforturi de a intra în posesia biletului printat și de a­l păstra, ci poate direct stoca informațiile pe telefon și într­un cont online complementar utilizând aplicația GOiN ce poate fi descărcată gratuit de pe Google Play. Pentru verificarea informației, organizatorul are la dispoziție GOiN Organizer App ­ o aplicație de scanare a biletului pe baza codului QR. Mai mult, GOiN oferă multiple facilități sociale (localizare evenimente și prienteni, distribuție prin share) și de management de bilete, respectiv evenimente.

Soluția GOiN a putut fi testată în cadrul evenimentului de potențiali clienți și jurnaliști pe tablete și telefoane Allview, cel mai important producător autohton din industria IT&C, companie care a decis să se alături demersului GOiN de a veni în întâmpinarea trendurilor ascendente de utilizitatori de mobile și consum de bilete și a le uni într­o soluție ecologică.

Tot în cadrul evenimentului, Andrei Mîrlogeanu -­ fondatorul și arhitectul soluției, a anunțat și facilitatea oferită dezvoltatorilor din România care integrează GOiN în soluțiile proprii.

goin_andrei mirlogeanu2

„Din cercetarea noastră reiese că utilizatorii de carduri  și cumpărătorii de bilete sunt pregătiți și nerăbdători să folosească o soluție de transport  și stocare a acestora pe telefonul mobil, dar lor trebuie să le venim în întâmpinare prin facilitarea accesului la informații de tip e­bilet. De aceea, GOiN oferă atât clienților direcți cât și dezvoltatorilor pe lângă gratuități la planurile tarifare și oferte de tip money­back, suport tehnic  și logistic în implementarea soluției GOiN pe website­urile  și aplicațiile lor.”

Despre impactul și piețele targetate, Andrei Mîrlogeanu are în vedere organizatorii de concerte, evenimente culturale, sportive și de business, târgurile și expozițiile, dar și companiile de transport. „Deși soluția GOiN oferă o versatilitate extraordinară datorită atributului ei inovativ ­gândiți­vă că putem porta prin GOiN și taloane auto, polițe RCA sau vignete­, pe termen mediu ne concentrăm eforturile pe piața românească de ticketing iar pe termen mediu, din 2014, vom aborda agresiv piețele de vouchere și discounturi atât din România, cât mai ales de pe piața internațională.”

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *