Webstyler a fost desemnată agenţia anului, aceasta câştigând în total şase premii, printre care trofeul de aur la Websites, Microsites and blogs promoting brands,...

InterneticsWebstyler a fost desemnată agenţia anului, aceasta câştigând în total şase premii, printre care trofeul de aur la Websites, Microsites and blogs promoting brands, cu “Ţara lui Andrei”, pentru Petrom şi trofeul de argint la categoria Interactive Campaigns – Digitally Led Campaigns, pentru campania “Why don’t you come over?”, realizată pentru Gândul.info.

Agenţiile câştigătoare la ediţia de anul acesta sunt: CAP & SENIORHYPER, CARAT România (alături de Mediafax Group), Colorbitor Digital, GreenPixel Interactive, HMedia România, iLeo (cu Arsenoaiei & Mătăşel), Interactions, Kaleidoscope Proximity, Kinecto, Kubis, MRM Worldwide România (cu BV McCann Erickson România & UM România), Publicis Bucharest, The Practice România şi Webstyler (împreună cu GMP Advertising).

MRM Worldwide România a plecat acasă cu cinci premii, două pentru campania “Bucharest not Budapest”, pentru brand-ul ROM, două premii pentru campania “Share your voice”, realizată pentru Coca-Cola, un premiu pentru lucrarea „Doncafé Live Radio Vending Machine”, plus premiul special Best Use of Technology, pentru lucrarea „Live Tweets”, realizată tot pentru Coca-Cola.

Cea mai premiată lucrare din competiţie a fost “Why don’t you come over?”, semnată de Webstyler pentru Gândul.info, care a câştigat în total patru premii în concurs, două premii la categoria Online Media and Tools, la secţiunile Viral Non Video şi Social Media Tools, premiul la categoria Interactive Campaigns – Digitally Led Campaigns, secţiunea Art, Culture, Media and Entertainment, dar şi trofeul de argint în această categorie.

La categoria Websites, Microsites and blogs promoting brands, trofeul de aur a fost câştigat de “Ţara lui Andrei”, pentru Petrom, trofeul de argint a fost câştigat de Kubis, pentru Experimentalist.ro, Grolsch, iar trofeul de bronz a fost câştigat de iLeo & Arsenoaiei& Mătăşel pentru 4înmaşină.

Premiul special Best Web Design a fost câştigat de agenţia COS.ro, pentru lucrarea“BrandUP Interactive”, realizată pentru Corporate Office Solutions.

La categoria Interactive Campaigns – Digitally Led Campaigns, trofeul de aur a fost revendicat de Publicis Bucharest, pentru “Pegas – new models launch”, iar trofeul de argint de Webstyler, pentru “Why don’t you come over”, realizată împreună cu GMP Advertising pentru Gândul.info. Trofeul de bronz nu s-a acordat.

La categoria Interactive Campaigns – Digital component of an integrated campaign nu s-au acordat trofeele de aur, argint şi bronz.

Premiul Online Innovation of the Year a fost redefinit anul acesta de către membrii juriului în Best Use of Technology şi a fost câştigat de: lucrarea “Orange Interactive Orchestra”, realizată de SENIORHYPER pentru Orange, “Live Tweets”, semnată de MRM Worldwide România & BV McCann Erickson România pentru Coca-Cola şi lucrarea “Cronovizor”, semnată de Colorbitor Digital.

Premiul de Best Newcomer a fost revendicat tot de Colorbitor Digital, pentru lucrarea “Cronovizor”.

Ursus Breweries a fost desemnat pentru al doilea an consecutiv Most Creative Client of the Year.

Lista completă a câştigătorilor pe categorii şi secţiuni o puteţi găsi pe www.internetics.ro.

Competiţia Internetics de anul acesta a reuşit să reunească 200 de lucrări şi 42 de agenţii participante, iar campania de comunicare a ediţiei 2013 – “Urzeala Like-urilor” –  vorbeşte despre importanţa comunităţilor în universul online-ului şi este semnată de Gavrilă & Asociaţii. Este pentru prima dată când o campanie de comunicare apelează la “comunităţi partenere”, astfel că printre partenerii Internetics 2013 se numără: Creative Monkeyz, 273 de locuri pe care trebuie să le vezi înainte să pleci din România, Coşul de legume, SUB25, Experimentalist, Copilăria anilor ‘80-‘90, Times New Roman, Ctrl-D, Andreea Raicu şi Bărbat la Cratiţă. Comunităţile partenere reunite însumează un public de aproximativ  2.000.000 de persoane, pe Facebook.

Fondat şi organizat de către The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online, care fixează standardele în comunicarea online din România prin premierea celor mai bune campanii interactive, site-uri şi tool-uri de promovare online şi încurajarea creativităţii şi a strategiei.

Internetics a apărut în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia.

The Institute este fondator al Romanian Design Week, AdPrint, Internetics, Institute, The Magazine şi Noaptea Agenţiilor, organizator al Effie Awards România, Şcoala ADC*RO şi ADC*RO Awards.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *