Fashion Days, lider pe piaţa cluburilor de cumpărături online pe segmentul fashion & lifestyle în România și în Europa Centrală și de Est, se...
Fashion Days_campaign visual_1Fashion Days, lider pe piaţa cluburilor de cumpărături online pe segmentul fashion & lifestyle în România și în Europa Centrală și de Est, se reinventează începând cu această toamnă. Noua poziționare de brand pentru Fashion Days la nivel regional pleacă de la premisa că fiecare zi este o nouă experiență. Fiecare zi începe cu o dimineațăși fiecare dimineațăîncepe inevitabil cu întrebarea:  Cu ce măîmbrac azi?; în traducere: Every day is a fashion day. Noua strategie de poziționare de brand este dezvoltatăalături de agenția de publicitate Leo Burnett din Berlin și vine odată cu schimbarea identității vizuale.

Fashion Days face un pas înainte și duce experiența de shopping la un nou nivel pentru cei 6 milioane de membri ai săi. De acum înainte, utilizatorii se vor putea bucura de noutățile Fashion Days, dispunând de un branding și de un design complet nou, fapt ce transformă  clubul de cumpărături online într-o destinație de lifestyle și fashion complexă. Fashion Days devine astfel, clubul tău preferat, nu exclusiv pentru cumpărături, dar și pentru inspirație zilnicăîn materie de fashion și stil, pornind de la diversitatea deciziilor individuale.

Pentru noi fiecare dimineață începe cu aceeași convingere: moda și stilul vorbesc despre aîmbrățișa și inspira schimbarea. Dar cel mai important: influențează schimbarea. Noul nostru brand manifesto subliniază faptul că odată cu schimbările aduse de fenomenul fashion, ai ocazia de a te reinventa şi  puterea de a fi cine vrei tu, în fiecare zi. Oferim celor peste 6 milioane de membri ai clubului nostru cele mai apreciate branduri, produse 100% originale și inspirație într-un mix inedit de campanii cu până la 70% discount, colecții de sezon și piese vintage prețioase. Ne invităm utilizatorii să fie inspiraţi şi să aleagă mesajul pe care vor să îl transmită prin stilul lor personal, în fiecare zi,” adaugăChristiane Arnscheidt, Chief Markets Officer, în cadrul Fashion Days.

Fashion Days_campaign visual_2Deciziile de fashion și stil au reprezentat mereu un instrument puternic pentru a oferi o imagine schimbării. Acum, Fashion Days îşi propune să transforme schimbarea într-un lucru accesibil tuturor, oferind constant noi idei, tendinţe şi stiluri, pentru a contura lumea într-un loc în care stilul ne influenţează pozitiv viaţa, în fiecare zi. „În România avem peste 25% din numărul total al membrilor clubului Fashion Days şi avem ca obiectiv să creştem cota de piaţă şi să consolidăm cea mai activă comunitate de fashion din Europa Centrală şi de Est.” a declarat Cristina Popa, Country Manager Fashion Days România.

Noua poziționare nu rămâne exclusiv la nivel vizual, ci ea se traduce în noi funcționalități adăugate magazinului.  Fashion Days îmbunătățește procesul de înregistrare și creează un sistem de categorii care ușurează navigarea pe site pentru o experiență de shopping mai accesibilăși mai distractivă.

Inovația platformei online este susținută și de blog-ul „The Daily Issue”, care le oferă utilizatorilor noutăți din zona fashion, beauty și lifestyle.  Conținutul editorial unic este subliniat de editorialul săptămânal al unui stil umbrelă precum:„Mediterranean Breeze” sau „New Urbanism”. Astfel, pe lângă inspirație zilnică, utilizatorii primesc sfaturi concrete de shopping prin referințe către articole vestimetare prezente pe site.

Multe dintre ideile implementate de Fashion Days provin din sugestiile directe ale consumatorilor. Pe piețele în care compania este prezentă, Fashion Days oferă clienților suport 24/7, adaptat în funcție de fiecare țară. În plus, Fashion Days are peste 1,2 milioane de fani pe pagina de  Facebook cu care menține un dialog constant.

Mix-ul de media al noii campanii pune accentul pe prezența TV, acest canal reprezentând 40% din totalul bugetului alocat comunicării în cadrul campaniei. Primul spot TV Fashion Days a fost dezvoltat la nivel central și adaptat după specificul fiecărei piețe de către agențiile locale Leo Burnett. Acesta evidențiază noua poziționare de brand „Every Day is a Fashion Day”și va fi difuzat pe posturile comerciale din țările în care compania Fashion Days este prezentă. Alături de promovarea online, mesajul Fashion Days  va fi declinat în cinematografe, OOH-uri și în stațiile de metrou din România, cea mai mare piață pentru Fashion Days.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *