MasterCard lanseaza un nou concept de promovare a platilor online, pornind de la comportamentul utilizatorilor de carduri si realitatile pietei romanesti. Dezvoltata in parteneriat...
MasterCard photo library2013MasterCard lanseaza un nou concept de promovare a platilor online, pornind de la comportamentul utilizatorilor de carduri si realitatile pietei romanesti. Dezvoltata in parteneriat cu principalii operatori de telefonie mobila – Cosmote, Orange si Vodafone – si cu sprijinul procesatorilor de plati, Netopia mobilPay si PayU, campania sta sub sloganul „Scapa de ghiseism!” si vizeaza raspandirea obiceiului de plata online a facturilor. In prezent, in Romania, aceasta inregistreaza valori cu mult sub media europeana.

„Aproape jumatate dintre romani au conexiune la internet si chiar mai multi, carduri bancare, dar numarul celor care isi platesc facturile online este inca foarte mic, cu toate ca majoritatea furnizorilor de utilitati au dezvoltat aceasta optiune, spune Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe. „Gradul redus de adoptie, credem noi, se datoreaza unui singur lucru – puterii obisnuintei.”

In cadrul campaniei, platile de abonamente, efectuate online cu carduri MasterCard sau Maestro, pe site-urile operatorilor parteneri, intra in tragerea la sorti pentru 130 de premii. Acestea constau in 100 de biciclete pliabile si 30 de tablete Samsung Note, in valoare totala de 127.750 de lei.

„E adevarat ca obiceiurile se formeaza in timp si se schimba greu, insa mizam pe faptul ca imboldul campaniei va convinge multi oameni sa-si plateasca prima data facturile online si sa constate cat de simplu, sigur si rapid este. Ne asumam, impreuna cu partenerii nostri, rolul de promotori ai platilor online de facturi, stiind ca, odata testate personal, acestea isi gasesc rapid loc in stilul nostru actual de viata”, concluzioneaza reprezentantul MasterCard.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *