MasterCard anunţă un parteneriat global cu liderul mondial în furnizarea de servicii de parcare, Parkeon, prezent inclusiv în România. Parteneriatul va da acces cumpărătorilor...

MasterCard - Parkeon 2MasterCard anunţă un parteneriat global cu liderul mondial în furnizarea de servicii de parcare, Parkeon, prezent inclusiv în România. Parteneriatul va da acces cumpărătorilor la oferte ale comercianţilor locali şi la servicii de loialitate, prin intermediul reţelei globale de terminale inteligente de parcare.

Această platformă de cupoane, dezvoltată de MasterCard, va permite transmiterea ofertelor comercianţilor din apropiere direct către cumpărători, în timp ce aceştia plătesc parcarea. Noul proces este menit să aducă recompense relevante pentru cei care fac cumpărături, la momentul potrivit şi la locul potrivit. Pentru companiile locale, acest nou canal de shopping digital este o modalitate de a prezenta ofertele comercianţilor într-un mod foarte bine targetat.

Spre deosebire de alte programe de loialitate, sistemul, lansat în premieră, nu presupune un sistem de înregistrare complex sau instalarea unor aplicaţii pentru smartphone. Astfel, această experienţă este rapidă, simplă şi accesibilă tuturor.

Un proiect pilot al programului va fi lansat în Rockville Center, New York, pe 7 octombrie, atunci când platforma de cupoane a MasterCard va fi integrată pentru prima oară în terminalele Parkeon. Ulterior, la începutul anului 2014, proiectul urmează să fie extins în SUA şi în mai multe ţări din Europa.

Hany Fam, Preşedinte, Global Strategic Alliances la MasterCard

„Modul în care facem cumpărături se schimbă, iar clienţii din ziua de astăzi vor să simtă că au parte de cea mai bună experienţă posibilă, personalizată pentru ei. Cu reţeaua globală MasterCard, informaţiile şi tehnologia de care dispunem, alături de infrastructura globală Parkeon, putem să începem experienţa de retail chiar din momentul în care coborâm din maşină. La MasterCard, avem ocazia să reinventăm modul în care oamenii interacţionează cu retailerii, oferind soluţii, atât pentru comercianţi, cât şi pentru cumpărători.”

 Stéphane Roques, Director Parking Business la Parkeon

MastreCard - Parkeon 1

„Parcometrele evoluează de la tranzacţii de valoare mică, axate pe numerar, la o industrie capabilă să aducă beneficii comerciale majore companiilor şi să ofere recompense consumatorilor. Un parteneriat de asemenea amploare reprezintă cea mai recentă inovaţie în domeniul serviciilor de parcare pe stradă, care, pe lângă faptul că răspunde aşteptărilor clienţilor, are un impact pozitiv şi asupra companiilor din cele 3.000 de oraşe din toată lumea în care ne desfăşurăm activitatea.”

Acest parteneriat global vine pe fondul unei alte colaborări de succes între cele două companii, care încurajează clienţii să facă trecerea de la numerar, către plăţile contactless. Iniţiativele pe acest segment au determinat o creştere de 27% în utilizarea terminalelor de plată electronică Parkeon în 50 de ţări, în decursul anului trecut. Anunţul de astăzi reprezintă încă un pas către transformarea parcometrelor dintr-un simplu instrument de procesare a plăţilor într-un terminal interactiv, pentru numeroase servicii ale comercianţilor locali, care ţin pasul cu dezvoltarea mediului digital în marile oraşe.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *