Potrivit rezultatelor celui mai recent studiu Interbrand Brand Valuation, publicate pe 30 septembrie 2013, producătorul de electronice sud-coreean Samsung a avut cea de-a treia...
SamsungPotrivit rezultatelor celui mai recent studiu Interbrand Brand Valuation, publicate pe 30 septembrie 2013, producătorul de electronice sud-coreean Samsung a avut cea de-a treia rată de creștere în rezultatele Interbrand, de 20,4%, fiind clasată pe locul 8 în top, cu o valoare a brandului de 39,6 miliarde de dolari.

Creșterea Samsung poate fi pusă pe seama obținerii poziției de lider pe piața mondială a smartphone-urilor, consolidării poziției de lider pe segmentul TV și a îmbunătățirii continue a poziționării pe alte categorii de produse.

O cola sau un iPhone? După 13 ediţii, Apple ia faţa Coca-Cola în bătălia pentru cel mai bun brand al lumii

Valoarea brandului Samsung este de 39,6 miliarde de dolari, iar compania este clasată pe locul 8 la nivel mondial (pe locul 4 în industria IT). Valoarea brandului a crescut cu 20%, iar compania cu un loc, de pe locul 9 în 2012.

An

‘04

‘05

‘06

‘07

‘08

‘09

‘10

‘11

‘12

‘13

Valoare
(miliarde dolari)

12,6

15

16,1

16,9

17,7

17,5

19,5

23,4

32,9

39,6

Loc

21

20

20

21

21

19

19

17

9

8

%CHG

16%

19%

8%

4%

5%

-1%

11%

20%

40%

20,4%

Factori cheie în creșterea valorii brandului

  • Îmbunătățirea semnificativă a rezultatelor financiare pe segmente importante:
  1. Creșterea substanțială a cotei de piață în categoria de mobile, la 25,1% (locul 1) în 2012, respectiv 30.4% (locul 1) pe segmentul smartphone. În anul precedent, Samsung avea o cotă de 21,2% din piața mobile (locul 2).
  2. 7 ani consecutiv pe prima poziția la nivel global în cota de piață a segmentului TV
  • Aspirația clară a brandului și activitățile de marketing aferente au dus la o îmbunătățire generală a punctajului final
  • Creșterea puterii brandului (BSS) în categoriile de produs:
  1. TV: consolidarea poziției de lider a categoriei prin introducerea produselor inovatoare
  2. Mobile: au fost desfășurate activități de marketing și produs bazate pe nevoile consumatorilor și înțelegerea acestora.
  3. Memorii: Îmbunătățirea înțelegerii brandului prin comunicări clare și puternice către consumatori

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *