O cola sau un iPhone? După 13 ediţii, Apple ia faţa Coca-Cola în bătălia pentru cel mai bun brand al lumii O cola sau un iPhone? După 13 ediţii, Apple ia faţa Coca-Cola în bătălia pentru cel mai bun brand al lumii
Cea mai recentă ediţie a unui clasament privind cele mai importante branduri la nivel global plasează gigantul din tehnologie Apple înaintea celui din bunuri... O cola sau un iPhone? După 13 ediţii, Apple ia faţa Coca-Cola în bătălia pentru cel mai bun brand al lumii
iphone 5Cea mai recentă ediţie a unui clasament privind cele mai importante branduri la nivel global plasează gigantul din tehnologie Apple înaintea celui din bunuri de consum Coca Cola drept cel mai bun brand global.

Valoarea de brand a companiei din Cupertino, Statele Unite, este de 98,3 miliarde de dolari.

Raportul, lansat de compania de consultanţă Interbrand, anunţă Apple ca fiind cel mai valoros brand din lume, urmat de un alt gigant din IT, Google. Coca Cola, care în cele 13 ediţii anterioare ale topului s-a aflat pe primul loc, a prins în acest an doar ultimul loc al podiumului. Coca Cola

Vedeţi aici care sunt cele mai bune branduri la nivel mondial.

Printre primele zece branduri ale lumii se numără IBM şi Microsoft, care intră în top 5 (pe locurile 4 şi respectiv 5), în timp ce Samsung a făcut o rocadă cu Intel, companiile ajungând pe locurile 8, respectiv 9.

General Electric, gigantul din fast food McDonald’s şi Toyota completează locurile 6, 7 şi 10 ale clasamentului.

Facebook este compania cu cea mai mare urcare în clasamentul Interbrand, ajungând pe locul 52 de la locul 69, pe care îl ocupa anul trecut.

iPhone 5C alb, din 26 septembrie in oferta evoMAG. In decurs de o saptamana vin si modelele colorate

Raportul este întocmit de Interbrand pe baza unor factori cheie care includ performanţa financiară a companiilor, nivelul de loialitate al clienţilor sau rolul pe care îl poartă brandurile analizate în decizia de cumpărare a consumatorilor.

googlePotrivit aceluiaşi raport, valoarea de brand a Google este estimată la 93,3 miliarde de dolari, în timp ce valoarea Coca-Cola se ridică în acest an la 79,2 miliarde de dolari.

Retailerul de mobilier şi decoraţiuni IKEA, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa internaţională de profil, ocupă poziţia 26, cu o valoare de brand de 13,8 miliarde de dolari.

În acelaşi timp, retailerii din fashion H&M şi  Zara, precum şi cei din zona de luxury precum Gucci, Hermes,  Prada sau Burberry se află pe locurile 21, 36, 38,  54, 72 şi 77 ale clasamentului întocmit de Interbrand.

top 18

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *