Transportatoru aerian Air France, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa internaţională de profil, a anunţat în cadrul târgului dedicat profesioniștilor din...
Air FranceTransportatoru aerian Air France, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa internaţională de profil, a anunţat în cadrul târgului dedicat profesioniștilor din industria turismului, IFTM-Top Resa, organizat în aceasta perioadă la Paris, noua ofertă pentru produsele și serviciile claselor de confort Economy și Premium Economy pentru zborurile intercontinentale.

Compania va aduce un confort sporit la bord prin scaunele noi, redesenate ergonomic, o ofertă extinsă de divertisment prin ecranele individuale și un serviciu de catering gourmet.

Potrivit informaţiilor prezentate de oficialii Air France, investiția totală în cele 10.000 de scaune Economy este de 32 milioane de euro, în cele 1.100 de scaune Premium Economy este de 8 milioane de euro, iar în divertismentul la bord (ecranele individuale, varietatea de opțiuni disponibile) este de 130 milioane de euro.

 Noile clase Economy și Premium Economy reprezintă prima etapă din “Best & Beyond” – procesul de poziționare în segmentul superior demarat de Air France, parte din programul Transform 2015. Cea de-a doua etapă se va desfășura în luna ianuarie 2014, când compania va prezenta noua ofertă pentru zborurile Business Class, iar cea de-a treia în luna aprilie 2014, cand va fi lansată noua ofertă pentru zborurile La Premiere.

 Primul zbor cu noile clase de călătorie va avea loc în vara anului viitor, dată de la care Air France va echipa gradual cele 44 de Boeing-uri 777 cu noile cabine și cu noul sistem de divertisment la bord. Între iunie 2014 și iulie 2016, 10.000 de scaune Economy vor fi instalate în aeronavele lung-curier AF, respectiv peste 1.100 de scaune Premium Economy.

Clasa Economy beneficiază de scaune noi, revizuite în intregime, cu mai mult spațiu pentru picioare, tetiere mai confortabile și cu o masă mai lată.  Pentru a asigura un confort optim, scaunele din Economy Class au fost redesenate ergonomic și dispun de noi elemente precum priză pentru alimentarea gadget-urilor personale și un loc de depozitare a căștilor.

Clasa Premium Economy, lansată în 2009, este îmbunătățită cu fotolii mai confortabile și cu mai mult spațiu pentru picioare.  Îmbunătățiri apar și în domeniul divertismentului la bord prin ecranele largi de tip iPad, cu 3 inch mai mari decât cele existente, High Definition, care vor pune la dispozitia pasagerilor peste 1.000 de ore de muzică, filme, seriale TV și alte programe.

În ceea ce privește serviciul de catering acesta se îmbunătățește cu un al doilea fel de mâncare caldă și cu noi gustări gourmet cu bomboane și înghețată, care vor face călătoria și mai plăcută. Acest serviciu se regăsește la bordul avioanelor începând cu data 1 septembrie 2013, alături de tacâmurile ecologice create de designerul catalan Eugeni Quitllet.

Pentru copii, Air France a prevăzut produse organice și o selecție extinsă de jocuri.

“Best&Beyond este un proiect emblematic, reprezentând o investiție de peste 500 de milioane de euro în noile produse oferite de companie. Ambiția noastră este să fim la cel mai înalt nivel în ceea ce priveste produsele noastre și să ne diferențiem prin servicii optime pentru clienții noștri”, a declarat Bruno Matheu, Chief Officer – LH Passenger Activity Air France.

“Această mișcare comercială a fost implementată pentru a susține obiectivul Air France de a accede spre un nivel superior al calității și diversității produselor noastre. Aceste noi produse și servicii vor fi principalii actori în strategia noastră comercială”, a adaugat Patrick Alexandre, Executive Vice President Commercial, Sales and Marketing Air France-KLM.

Air France, împreună cu filiala sa regionala HOP!, operează 1.500 de zboruri zilnice atât în Franța, cât și în restul Europei și în întreaga lume. Flota sa cuprinde 374 de aeronave.

AIR FRANCE KLM este unul dintre cei mai mari jucători în transportul aerian, la nivel mondial și lider de piață pe zborurile lung-curier cu plecare din Europa. În 2012, AIR FRANCE KLM a transportat peste 77 de milioane de pasageri și peste 1,4 milioane de tone cargo. Flota companiei este formată din 573 aeronave, iar rețeaua acoperă 243 de destinații din 103 țări prin hub-urile de la Paris-Charles de Gaulle (unul dintre cele mai mari aeroporturi din lume) și Amsterdam-Schiphol.

Air France și KLM sunt companii membre ale alianței globale SkyTeam care numără 19 membri și care oferă pasagerilor din întreaga lume acces la o rețea globală de peste 15.500 de zboruri către peste 1.000 de destinatii din 187 de țări. Programul de fidelitate al alianței SkyTeam se numește Flying Blue și este lider în Europa, cu peste 21 de milioane de membri. Companiile membre Flying Blue care au zboruri din România sunt Air France, KLM, Alitalia, Czech Airlines, TAROM si Aeroflot.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *