În cadrul ediției a treia a IAB Forum România de pe 1 octombrie 2013, Gemius, lider în domeniul cercetării internetului în regiunea EMEA, va...
iab-forumÎn cadrul ediției a treia a IAB Forum România de pe 1 octombrie 2013, Gemius, lider în domeniul cercetării internetului în regiunea EMEA, va prezenta primele rezultate ale studiului gemiusAudience.

Studiul are ca scop determinarea profilului utilizatorilor de internet, analizarea comportamentului acestora pe internet în general, dar și pe anumite site-uri în particular, și, nu în ultimul rând, realizarea unui clasament al celor mai populare site-uri.

Realizat pentru prima oară în România de către agenția de cercetare Gemius, lider în cercetarea online și în consultanță în Europa și Orientul Mijlociu, studiul conține date despre profilul utilizatorilor români de internet, frecvența de folosire a internetului și un clasament al celor mai populare site-uri.

Publisherii pot adapta conținutul pentru a satisface mai bine nevoile utilizatorilor, pot determina cele mai bune modalități de promovare a site-ului și pot oferi o imagine completă a comportamentului utilizatorilor de pe site-ul lor.

Agențiile de media pot identifica site-urile cele mai frecventate de publicul țintă al campaniilor publicitare online, astfel încât să maximizeze audiența atinsă și să comunice  cu  utilizatorii  acolo unde aceștia își petrec cel mai mult timp. Folosind studiul gemiusAudience, advertiserii pot înțelege mai bine utilizatorii de internet și pot indentifica cele mai bune  metode  de  utilizare a  mediului online în comunicarea cu clienții lor.

„Studiul prezintă o imagine completă a mediului online din România, oferind informații despre persoanele (Utilizatorii Reali) care vizitează site-uri. Utilizatorul Real este un metric care pune accentul pe calitatea audienței, facilitând evaluarea activităților din mediul online și compararea acestora cu alte canale media. gemiusAudience este un studiu continuu, care oferă date lunare ce permit urmărirea trendurilor din mediul online românesc”, declară Cătălin Emilian, Country Manager Gemius Romania.

IAB Forum România este un eveniment dedicat susținerii unei dezvoltari durabile a industriei de publicitate online din România. Ca în fiecare an, IAB Forum își propune să transmită informații relevante pentru specialiștii interesați sau cei care activează în domeniu, oferind, în același timp, și un cadru calitativ de networking pentru aceștia.

Mai multe informații despre program și detalii despre eveniment pot fi accesate pe site-ul www.iabforum.ro.

IAB Romania a fost creată în anul 2006 și reunește cele mai importante companii din domeniul publicității pe Internet: regii de media, agenții de publicitate, furnizori de servicii în domeniul publicității online, publisheri autohtoni și filiale internaționale.

Originară din Polonia, compania Gemius s-a extins în regiunea EMEA și momentan operează în 30 de țări. Compania este pionieră în metodologia hibridă pentru măsurarea audienței online, integrând atât panelurile consumatorilor, cât și cercetarea avansată a site-urilor, dându-le agențiilor de media rezultate de calitate și credibile (gemiusAudience). De asemenea, Gemius oferă soluții profesionale de cercetare, servicii analitice și de consultanță, de la studii site-centrice și user-centrice la instrumente avansate tehnologic pentru studierea comportamentului utilizatorilor de internet pe anumite site-uri (gemiusTraffic), profilele socio-demografice ale utilizatorilor (gemiusProfile), calitatea folosirii paginilor www (gemiusUsability) și eficiența campaniilor publicitare online (gemiusEffect).

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *