King anunţă lansarea celui de-al doilea titlu din portofoliul său produs integral în studioul din Bucureşti. Gospo’s Great Adventure este un joc de tip...
image003King anunţă lansarea celui de-al doilea titlu din portofoliul său produs integral în studioul din Bucureşti. Gospo’s Great Adventure este un joc de tip casual cu elemente de puzzle şi va fi disponibil utilizatorilor din întreaga lume pe platforma King.com, începând cu data de 19 septembrie pentru abonaţii site-ului şi 23 septembrie pentru toţi membrii site-ului.

La dezvoltarea acestui titlu a lucrat o singură echipă de prototipare de la studioul din București, iar timpul necesar finalizării versiunii pentru platforma King.com a fost de 4 luni. Gospo’s Great Adventure este tot un joc casual de tip puzzle, însă aduce un gameplay ușor diferit de celelalte jocuri din portofoliu. Acesta presupune o combinație de elemente din Candy Crush Saga și Pet Rescue Saga cu câteva elemente de fizică. Jocul va fi disponibil pe platforma King.com pe 19 septembrie doar pentru abonaţii site-ului, iar începând cu 23 septembrie pentru toţi membrii site-ului. Astfel, milioane de utilizatori din întreaga lume vor avea ocazia să-l testeze, iar dacă titlul se va dovedi popular, atunci se va discuta posibilitatea portării sale pe platformele Facebook și mobile.

Suntem curioşi să vedem care va fi reacţia utilizatorilor în privinţa acestui joc şi ne dorim să aibă cel puţin succesul pe care l-a avut Bubble Witch. Gospo’s Great Adventure vine cu o poveste amuzantă legată de alegerea numelui. Căutam un nume atractiv şi uşor de reţinut care să ilustreze principalele elemente din joc, însă toate erau luate. Atunci, ne-a venit ideea de a împrumuta porecla colegului nostru care a lucrat la dezvoltarea sa, Gospo”

Mihai Sfrijan, Head of Studio King Bucureşti

Gospo’s Great Adventure este cel de-al doilea titlu din portofoliul King dezvoltat integral de studioul din București, pornind de la ideea de joc, până la prototipare, dezvoltare și testare. Primul titlu dezvoltat de românii de la King a fost Bubble Witch Saga care s-a dovedit a fi un hit, înregistrând primul milion de dolari profit în doar 41 de zile de la lansare. Echipa de la studioul King din București lucrează în continuare la dezvoltarea de noi niveluri pentru Bubble Witch Saga, jocul fiind constant în topul aplicațiilor pe platformele Facebook și mobile.  Studioul King este prezent în România de aproape 2 ani, timp în care a crescut de la 4 angajați la 50, continuând să caute oameni talentați și pasionați de industria gaming-ului care să se alăture echipei până la finalul anului. Români de la King se ocupă cu dezvoltarea de noi titluri, dezvoltarea de noi niveluri pentru titlurile deja existente și testarea versiunilor de Facebook și mobile ale tuturor titlurilor din portofoliul King.

King se menține în poziția de cel mai mare dezvoltator de jocuri pe Facebook, cu 250 de milioane de utilizatori activi pe lună, care accesează zilnic cele mai populare titluri din portofoliu: Candy Crush Saga, Bubble Wich Saga, Pet Rescue Saga, Farm Heroes Saga și Papa Pear Saga. Pe platformele mobile, iOS și Android, King este prezent constant în top 3 jocuri și aplicații cu 3 titluri: Candy Crush Saga, Bubble Witch Saga și Pet Rescue Saga, urmând ca și Papa Pear Saga să fie lansat pe mobile în această toamnă.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *