Canon Europa, lider mondial în soluţii de imagistică, susţine încă o data Consiliul Britanic de modă la evenimentele din septembrie: London Fashion Week şi...
London Fashion Week Clive Booth - explorator CanonCanon Europa, lider mondial în soluţii de imagistică, susţine încă o data Consiliul Britanic de modă la evenimentele din septembrie: London Fashion Week şi Vodafone London Fashion Weekend events.  Ca partener principal de imagine al Consiliului Britanic de modă, Canon a prezentat o serie de initiative deosebite menite să ilustreze rolul important pe care îl joacă imaginea în această industrie.

James Leipnik, Chief of Communication, Canon Europa, Orientul mijlociu şi Africa: “Conexiunea dintre Canon şi modă este puternică şi de lungă durată.  În timpul celor două evenimente, London Fashion Week şi Vodafone London Fashion Weekend, pasiunea noastră pentru imagine se va alinia cu cele mai recunoscute şi talentate personae din industria de modă londoneză. Prin intermediul unor activităţi deosebite care includ, imprimarea a unui întreg podium de prezentare şi colaborarea cu un blogger de modă ce susţine inovaţia, Canon a asigurat realizarea unor imagini impresionante cu produsele din noile colecţii ce au fost prezentate în cadrul evenimentului. De asemenea, a făcut posibilă distribuirea acestora pe canalele de social media pentru ca toată lumea să poată avea acces la exemple de excelenţă în design”.

Reprezentanţii Canon Professional Services (CPS) au fost prezenţi la eveniment, pentru al optulea an consecutiv, pentru a-i susţine pe fotografii profesionişti şi a le oferi sfaturi pentru a obţine cadrul perfect de la prezentările la care au participat. Echipa de tehnicieni CPS dedicată de la  Somerset House le-a oferit fotografilor acreditaţi sfaturi, servicii de mentenanţă specializate, împrumuturi de echipamente şi ajutor în cazul reparaţiilor minore.

Ca parte a initiative de a-i susţine pe designerii de modă, Canon a colaborat cu Henry Holland pentru a aduce un plus de creativitate prezentării sale, House of Holland. Astfel, Canon a imprimat podiumul de prezentare al artistului folosind un echipament Océ Arizona flatbed.  De asemenea, compania a colaborat cu Ashish pentru a crea un catalog pe moment pentru colecţia sa excentrică ce combină influenţe din culturile estice şi vestice, utilizând facilităţile de imprimare puse la dispoziţie.

În timpul Vodafone London Fashion Weekend, la studio-ul Canon Fashion 360˚ a avut loc o prezentare antrenantă, atrăgătoare şi distractivă a importanţei imaginii prin intermediul încurajării participanţilor să privească o fotografie din diferite unghiuri.  Cele mai bune poziţii ale vizitatorilor au fost surprinse cu 40 de camere foto Canon EOS 100D în studio-ul special amenajat, iar imaginile obţinute au fost integrate într-un film de 40 de secunde la 360 de grade ce putea fi distribuit direct pe canalele de social media ale participanţilor.

Printre alte activităţi susţinute de Canon în timpul evenimentului de la Londra se numără:

  • Andy Torres care moderează blogul StyleScrapbook.com se va întoarce să spună o poveste de modă, de la schiţă la podium, printr-o serie de interviuri cu lideri ai industriei precum Caroline Rush, CEO al Consiliului Britanic de modă sau fotograful profesionist şi exploratorul Canon, Clive Booth.
  • Vizitatorii Vodafone London Fashion Weekend au putut testa cele mai noi produse ale Canon în zona special amenajată a studio-ului Canon Fashion 360˚. Echipa tehnică a fost prezentă pentru a le oferi sfaturi şi a-i pregăti pentru utilizarea camerelor disponibile, astfel încât să poată surprinde cele mai bune momente ale spectacolului.
  • Canon i-a invitat pe fotografii acreditaţi să ia parte la competiţia Professional Network (CPN) ‘Best Shot’ care şi-a propus să premieze cea mai bună fotografie de la eveniment.
  • Ca parte a iniţiativei ‘Fotografiază ca un profesionist’, cursanţii programului CPN au avut oportunitatea de a fotografia prezentările din cadrul festivalului şi de a-şi înscrie imaginile într-o competiţie special desfăşurată pentru ei şi în urma căreia au putut câştiga un kit Canon.
  • Ca partener pentru zona digitală a London Fashion Week, Canon a pus la dispoziţie prezentări live ale celor mai noi şi moderne show-uri de modă haute couture în spaţiul Canon Cinema & Presentation de la Somerset House.
  • Autobuzele personalizate Canon au reprezentat mijloacele de transport oficiale ale fotografilor profesionişti de la şi spre locaţii diferite din cadrul festivalului londonez.

London Fashion Week (13-17 Septemmbrie) este cel mai mare eveniment de modă din Marea Britanie, cu mai mult de 5,000 de vizitatori ce au fost prezenţi anul acesta. Este urmat de Vodafone London Fashion Weekend (19-22 Septembrie), cel mai mare şi exclusivist eveniment de cumpăraturi deschis de două ori pe an. Canon este sponsor principal al Milan Fashion Week şi unul dintre cei mai importanşi parteneri ai Paris Fashion Week, dar şi partener foto al  Mercedes Benz Fashion Week din Rusia.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *