Vola.ro, cea mai mare companie online de călătorii de pe piaţa din România, continuă investiţiile în tehnologie şi relansează secţiunea destinată vacanţelor de tip...
Pagina pacheteVola.ro, cea mai mare companie online de călătorii de pe piaţa din România, continuă investiţiile în tehnologie şi relansează secţiunea destinată vacanţelor de tip city-break. Motivul? O creştere de 108% a vânzărilor de vacanţe de week-end, în primele şapte luni din 2013 faţă de aceeaşi perioadă din anul trecut.

Astfel, secţiunea de city-break-uri are parte în luna septembrie de cel mai mare update de până acum, fiind operate schimbări atât la interfaţă cât şi la produse. Noua secţiune este concepută astfel încât rezervarea unei vacanţe online să fie cât mai uşoară şi mai rapidă pentru zecile de mii de vizitatori care accesează site-ul zilnic.

„Ce am observat a fost faptul că city-break-urile aveau un trend ascendent în cadrul departamentului de vacanţe, mult mai pronunţat decât produsele de tour-operator. Acesta a fost motivul pentru care am şi decis aproape să renunţăm la produsele de tour-operator, pe care le vindem doar vara. Atenţia noastră este centrată pe city-break-uri, pe care le vindem tot timpul anului, iar ele au o creştere substanţială faţă de 2012”, spune Daniel Truică, fondator şi CEO al Vola.ro.

Clientul Vola.ro călătoreşte în medie de 2,5 ori pe an, are între 25 şi 45 de ani, provine din mediul urban, are venituri medii şi peste medie şi optează pentru călătorii scurte în locul celor de câteva săptămâni. Românii preferă hotelurile de trei stele, iar principalele destinaţii pentru city-break-uri sunt Roma, Veneţia, Praga, Barcelona, Paris şi Londra. Suma medie platită pentru un city-break în 2013 este de 335 euro, în creştere cu 34%  faţă de suma medie plătită pentru acest tip de vacanţă anul trecut (250 euro).Vola.ro beneficiază de tarife preferenţiale la cazare de la partenerii săi din industria hotelieră, printre care se numără booking.com, GTA, Go Global, precum şi mari lanţuri hoteliere din lume.

„Ne-am dat seama că pentru city break-uri aveam nevoie de o altă abordare vizuală. Vizitatorii nostri vor să fie inspiraţi, iar când te gândeşti unde ai vrea să pleci într-o vacanţă pe weekend, noi ar trebui să facem o treabă mai bună în a le  trezi dorinţa de a călători, să-i ghidăm şi să-i transpunem în atmosfera destinaţiei. Interfaţa a fost refăcută pornind de la aceste idei”, precizează Truică.

Pe noua secţiune de vacanţe a Vola.ro (www.vola.ro/vacante) utilizatorii vor găsi o serie de inovaţii şi îmbunătăţiri:

  • O noua interfaţă vizuală în întreaga secţiune, de la homepage până la paginile de prezentare a ofertelor
  • Diferite categorii de vacanţe: Early Booking, Last Minute, Super Deal
  • Review-uri de la clienţii Vola.ro care au cumpărat vacanţe la hotelul respectiv
  • Un sistem de rating al hotelurilor bazat pe calificativele acordate de clienţii Vola.ro
  • Pozitionarea pe hartă a hotelului, plus toate dotările şi facilităţile acestuia
  • Bilete la evenimente, concerte, muzee, tururi de oraş
  • Condiţiile meteo pentru fiecare oraş în parte

Vola.ro este cea mai mare companie online de călătorii de pe piaţa din România, site-ul fiind accesat de zeci de mii de vizitatori pe zi. Infiinţată în 2007, compania Vola.ro a fost lansată în 2004, ca un business de turism de nişă destinat studenţilor, sub numele de Student Adventure SRL. In prezent, Vola.ro are 51 de angajaţi şi deserveşte persoane fizice sau companii cu servicii complete de turism: bilete de avion de linie şi low-cost, rezervări hoteluri, pachete de vacanţă, asigurări medicale de călătorie şi servicii de rent-a-car. Business-urile partenere Vola.ro există în Polonia (FRU.pl), în Ucraina (avio.ua) şi în Vietnam (avio.vn).

În 2012, Vola.ro a avut o cifră de afaceri de 20,6 milioane euro (92 milioane lei), comparativ cu 15,6 milioane euro (66 milioane lei) în 2011. Compania estimează pentru acest an o cifră de afaceri în creştere cu 30%, până la nivelul de 26-27 de milioane de euro.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *