Cele opt lucrări câştigătoare ale provocării “Print beautifies our life” pot fi admirate până pe data de 7 octombrie, în Energiea, în cadrul unei...
image002Cele opt lucrări câştigătoare ale provocării “Print beautifies our life” pot fi admirate până pe data de 7 octombrie, în Energiea, în cadrul unei expoziţii speciale realizate de AdPrint Foundation.

Campania “Print beautifies our lives” s-a adresat creativilor şi agenţiilor de publicitate din întreaga lume. Lucrările câştigătoare au fost alese de un juriu format din creativi internaţionali de renume: Michael Weinzettl, Editor-in-chief, Lürzers Archive, Stefan Schmidt, Fondator şi Creative Director, dieckertschmidt; Philippe de Ceuster, Partener şi Creative Director, Mortierbrigade; Pol Úbeda Hervàs, Senior Art Director, JWT şi Gian Carlo Lanfranco & Rolando Cordova – Senior Creatives, Fred & Farid.

Cele 8 campanii câştigătoare, pe care le puteţi vedea în Energiea (Str. Brezoinau, nr 4), sunt cele care au redat cel mai bine mesajul provocării propuse de AdPrint Foundation anul acesta: execuţia“There is a David Beckham for every woman”, din campania cu acelaşi nume, semnată de Friends Advertising-România, execuţia “Clown”,  campania “Freedom”, realizată de Next Advertising-România, execuţia “Giftwrap”, semnată de Casa Imago-Republica Moldova, lucrarea “Fly pack”, campania “Better on paper”, realizată de Publicis Bucharest-România, lucrarea “Guinness”, campania “From product to brand”, semnată de Mercury 360-România, lucrarea “It works”,  semnată de Fletcher Agency-Spania, execuţia “Flexible”, din campania “I am!”, semnată de AdVenture-România şi lucrarea “Frînculescu”, din campania “Print not dead”, realizată de Publicis Bucharest, România.

În cadrul campaniei “Print beautifies our life” au fost înscrise 114 execuţii/62 de campanii, semnate de către 33 de participanţi, din 9 ţări

AdPrint şi-a extins activitatea începând cu 2013 şi îşi propune să genereze, să reunească şi să promoveze publictatea în print, graphic design-ul şi media printate la nivel internaţional. Competiţia anuală care premia publicitatea va fi înlocuită cu o serie de proiecte ce vor mobiliza agenţiile să creeze, pe baza unor briefuri, reclame în print care să ilustreze valoarea acestui mediu.

Scopul principal AdPrint va fi să genereze şi să promoveze publicitatea în print şi printul ca mediu la nivel internaţional printr-o serie de proiecte şi campanii de conştientizare. Astfel, www.adprintfestival.com va reuni toate printurile premiate în competiţiile internaţionale de profil, iar AdPrint va cauta parteneri la nivel internaţional pentru a expune toate aceste lucrări.

AdPrint a apărut in 1998 ca o manisfestare locală dedicată printului şi a evoluat într-un festival regional în 2001 şi mai apoi european, din 2004. Timp de 13 ani, AdPrint a premiat cele mai bune lucrări de print, outdoor şi grahic design. În 2012, AdPrint a lansat provocarea cu mesajul “Save the Print” – un îndemn către creativi de a susţine industria de print şi de a-şi cultiva creativitatea pentru acest mediu.

Campania “Print beautifies our life” a fost realizată în parteneriat cu Grolsch, Pepsi, DDB România şi Energiea.

Publicaţiile partenere ale campaniei sunt:  Lürzer’s Archive, Esquire, El Publicista, Kreativ, igloo, Biz, Femeia, Beau Monde, Harper’s Bazaar, Marie Claire, România Liberă, Academia Caţavencu, Zeppelin şi Institute, the Magazine.

Mai multe detalii sunt disponibile pe www.adprintfestival.com.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *