În 2013, compania Hochland România, liderul pieţei brânzeturilor, marchează 20 de ani de prezenţă pe piaţa locală a mărcii Hochland. De 20 de ani,...
logo 20 ani kÎn 2013, compania Hochland România, liderul pieţei brânzeturilor, marchează 20 de ani de prezenţă pe piaţa locală a mărcii Hochland.

De 20 de ani, Hochland este sinonim cu bucuria de a fi alături de cei dragi, de a strânge familia în jurul mesei. Acesta este mesajul cheie al noii platforme de comunicare a brandului – “Hochland te inspiră să creezi momente de bucurie pentru cei dragi”.

„Marca Hochland împlineşte anul acesta o vârstă frumoasă, care aduce cu ea multe împliniri. Sunt, iată, 20 de ani de prezenţăpe piaţa românească, timp în care Hochland a câştigat pozitia de lider de piaţă absolut şi de lider în majoritatea segmentelor în care este prezent. Pentru consumatori, numele Hochland este de mult timp sinonimnu doar cu bucuria gustului, ci şi cu o calitate superioară, garantată prin fiecare produs”, a declarat Sorin Timuş, director general adjunct Hochland România.

Povestea Hochland în România a început în anul 1993, când au fost importate primele produse, primite cu multă încredere de către consumatorii români. ProduseleHochland au continuat să fie distribuite în fiecare zi şi în fiecare magazin din România prin partenerul nostru Whiteland Import Export.

Potenţialul pieţei a determinat grupul Hochland SE să ia decizia de a investi direct în România. În 1998 a fost deschisă filiala din România,prin inaugurarea unei facilităţi de producţie la Sighişoara, iar în anul următor a fost deschisă şi cea de-a doua fabrică Hochland, la Sovata. Ambele fabrici funcţionează cu succesşi în prezent.

Încă de la început, Hochland s-a evidenţiat prin inovaţie, marcând numeroase premiere:prima brânză topită triunghiuri care combina sortimente diferite în acelaşi pachet– Mixtett; în 2002 a fost lansat caşcavalul Hochland care se remarca prin gustul special şi forma rectangulară, atipică la acea vreme, când restul producătorilor comercializau roţi de caşcaval; Hochland a introdus şi primul caşcaval felii (2002) sau primul caşcaval pane (2007). De asemenea, Hochland a creat piaţa de creme de brânzăîn România, prin lansarea mărcii Almette (2001); a oferitprimele pachete duble de brânză topită triunghiuri şi felii – “pachetele de familie”; iar Telemeaua cuburi cu roşii şi busuioc a adus consumatorilor un produs deja porţionat, foarte practic.

„Pentru noi este foarte important să oferim cele mai bune brânzeturi, la o calitate constant excelentă şi la un preţ corect. Prin tot ceea ce facem încercăm să aducem bucurie consumatorilor noştri. Suntem parte din viaţa românilor, marca lor preferată de brânzeturi. Peste 70% dintre eiau consumat cel puţin un produs Hochland în ultimele 3 luni, iar mai mult 80% dintre consumatori menţionează spontan Hochland atunci când sunt întrebaţi ce mărci de brânzeturi cunosc”, a declarat Andreea Marincescu, manager de marketing Hochland România.

Cu ocazia aniversării celor 20 de ani, Hochland desfăşoară în perioada 2 septembrie – 27 octombriecampania promoţională “Câştigă premii, dăruieşte bucurii”. Consumatorii pot participa la promoţie achiziţionând orice produs din gama: brânză topită triunghiuri/felii, caşcaval sau telemea de vacă.Trebuie doar să înscrie codul unic de pe ambalaj pe site-ul www.hochland20deani.roşi află pe loc dacă au câştigat.Hochland oferă premii la alegere, atât pentru persoana care participă la promotie, cât şi pentru cineva drag: 10 câştigători vor primi zilnic câte 2 premii. Pe lângă premiile zilnice, Hochland oferă şi 20 de excursii în Europa celor mai norocoşi participanţi, sub forma unui voucher/cupon de călătorie, cu o valoare unitară de 4,500 RON (TVA inclus).

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *