Centrul comercial BăneasaShoppingCity, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală de profil, deschide începând cu această toamnă o serie de magazine...
BANEASA SHOPPING CITYCentrul comercial BăneasaShoppingCity, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală de profil, deschide începând cu această toamnă o serie de magazine care vor aduce consumatorilor un motiv în plus să experimenteze noile tendințe de fashion și beauty.

Astfel, lanţul de librării Cărturești deschide în BăneasaShoppingCity, un concept store cu un design unic. Brandul este deja cunoscut pentru implicarea activă în revitalizarea vieții artistice din România, dar și în campanii de responsabilizare socială.

Totodată, clienţii BăneasaShoppingCity vor putea vizita magazinul Celio, un brand în permanentă evoluţie ce se adresează bărbatului urban, pentru care o garderobă masculină trebuie să răspundă exigențelor calității, simplității și confortului. Ținutele brandului se vor găsi în centrul comercial începând cu jumătatea lunii octombrie.

Crabtree se numără, de asemenea, printre deschiderile toamnei în cadrul centrului comercial. Brandul este un pionier al produselor cosmetice de peste 40 de ani. Crabtree & Evelyn îmbină cel mai bine natura și știința, tradiția și inovația, luxul și confortul pentru a aduce clienților săi o multitudine de beneficii pentru corp, piele și îngrijirea casei.

ELCCenter creează jucării fantastice, concepute pentru a ajuta copiii să-și dezvolte imaginația și creativitatea. Pe parcursul anului școlar produsele brandului îi vor ajuta pe cei mici să învețe mult mai ușor.

La Martina intră în premieră pe piața din România în BăneasaShoppingCity, cu o  gamă completă de produse clasice: colecțiile pentru bărbați, femei și copii. Brandul este emblematic pentru sportul de polo călare, partener al „Guards Polo Club” – clubul de polo asociat cu Familia Regală Britanică.

Magazinul Luisa Spagnoli, recent deschis în BăneasaShoppingCity prezintă colecții premium ce inspiră eleganță prin îmbinarea între țesăturile distinse și liniile inedite. Universul Luisa Spagnoli este alimentat de un puternic sentiment de identitate, stil personal și calitate.

Magazinul Loulou este un brand românesc de succes care înfățișează o stare de spirit pozitivă. Fiecare piesă vestimentară este specială, de aceea colecțiile LOULOU pot fi considerate adevărate opere de artă, fiind realizate din materiale delicate.

Napapijri reprezintă cel mai cool brand premium de lifestyle inspirat din outdoor. Colecțiile Napapijri sunt reprezentate prin ținutele fashion lejere ce vorbesc mereu despre spiritul de aventură pe care brandul îl promovează încă de la lansarea sa în anul 1987.

Nissa Flagship Store promovează stilul elegant și clasic. Realizat cu un nou concept de design, magazinul Nissa Flagship vă așteaptă în BăneasaShoppingCity într-un spațiu prețios dar comod în același timp.

Brandul Wolford, recunoscut în toată lumea ca un brand de lux, oferă cinci game de produse premium, elemente esențiale unei garderobe, care stilizează perfect silueta feminină – Legwear, Ready-to-Wear, Lingerie, Swimwear si Acccessories.

Centrul de înfrumusețare Nomasvello face parte dintr-o rețea internațională de peste 1.200 saloane. Brandul reprezintă cea mai mare rețea de centre de înfrumusețare din lume, specializată în epilare definitivă și terapii faciale care utilizează lumină intens pulsată (IPL) și este deja deschis în BăneasaShoppingCity.

“Toate noile deschideri contribuie la formarea unui mix unic de branduri prin care clienții Băneasa Shopping City pot găsi surse de inspirație pentru un trai frumos și pentru răsfățul de zi cu zi”, spun reprezentanţii galeriei comerciale.

La mijlocul lunii octombrie, un nou mall va fi inaugurat în zona de nord a Capitalei, Promenada, o investiţie de 130 de milioane de euro a austriecilor de la Raiffeisen Evolution. Printre brandurile prezente în noul centru comercial se numără Adidas, All Shoes, Apple printr-un premium reseller, C&A, H&M, Humanic, Intersport, Sabon, Sephora, Starbucks, Stradivarius, Swarovski sau  Zara.

 

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *