Piaţa românească de bilete online a devenit tot mai dinamică în ultimii ani, atrăgând din ce în ce mai mulţi cumpărători. Astfel, potrivit analizei...
Depeche Mode-foto_Eduard_Breaban-1-20Piaţa românească de bilete online a devenit tot mai dinamică în ultimii ani, atrăgând din ce în ce mai mulţi cumpărători. Astfel, potrivit analizei efectuate de echipa MyTicket.ro, piaţa  de concerte a înregistrat din 2010 până în prezent o creştere anuală între 7% şi 10% (atât ca număr de bilete vândute, cât şi ca valoare medie a acestora), vânzări totale de 10 milioane euro şi o diversificare a ofertei culturale.

Dacă în 2006, 25% din volumul vânzărilor de bilete pentru diferite evenimente muzicale se realiza exclusiv online, anul acesta, procentul a crescut la 70. “Estimăm că piaţa se va consolida şi se va menţine la aproximativ 10 milioane de euro anual, mai ales că preţurile de vânzare ale biletelor s-au situat în jurul unor valorii medii, din cauza situaţiei economice în care ne-am confruntat precum şi scăderea resurselor financiare ale cumpărătorilor. Cu toate acestea, apreciem că mediul online va depăşi chiar 75% din vânzările de bilete ale evenimentelor mari”, a declarat Bogdan Tudor, Director General MyTicket.ro.

În topul celor mai importante companii care activează pe segmentul vânzărilor online de bilete, MyTicket.ro deţine o cotă de piaţă de 40%, oferind cele mai multe opţiuni pentru concertele cu artişti internaţionali.

Evoluţia MyTicket.ro se datorează, în primul poziţionării drept unul dintre principalii furnizori de bilete pentru cele mai multe concerte cu artişti internaţionali şi festivaluri, notorietatea unor artişti precum Roger Waters, Madonna, Depeche Mode sau Sting aducând cu sine şi vânzări record pentru piaţa din România.

Dincolo de varietatea evenimentelor prezente în “catalogul online”, MyTicket.ro vine în întâmpinarea cumpărătorilor şi cu un sistem de plată online special realizat pentru a fi cât mai simplu şi uşor de utilizat, garantând în acelaşi timp siguranţa datelor cumpărătorilor de bilete. Mai mult decât atât, biletele sunt pretipărite pe hârtie termică ce conţine o textură imposibil de copiat şi elemente care elimină posibilitatea fraudării acestora.

Interfaţa magazinului online este user-friendly oferind informaţii despre alegerea locurilor de pe planul sălii (sectorul/zona/categoria de bilet) unde are loc evenimentul şi detalii despre desfăşurarea acestuia. Biletele pot fi plătite prin card bancar, online în rate, ramburs către firma de curierat care le livrează la domiciliu sau prin voucher cadou. De asemenea, MyTicket.ro pune la dispoziţie şi bilete în reţeaua de magazine partenere, cu puncte de vânzare în locaţii cheie din Bucureşti şi din marile oraşe ale ţării.

Cu un trafic anual de peste 750.000 de vizitatori unici, echipa MyTicket.ro oferă iubitorilor de concerte, spectacole şi evenimente sportive servicii de calitate şi va continua extinderea portofoliului prin oferte inedite pentru public.

MyTicket.ro este primul serviciu profesionist din România dedicat vânzarii online a biletelor de spectacol şi livrării acestora, înfiinţat în martie 2006.

În cei şapte ani de existenţă, MyTicket.ro a avut peste 4.000.000 de clienţi pentru 1.000 de spectacole culturale şi sportive. Dintre acestea cele mai importante sunt: Roger Waters, Madonna, Depeche Mode, Lady Gaga, Red Hot Chili Peppers, Rolling Stones, Metallica, George Michael, Iron Maiden, Leonard Cohen, Shakira, Andrea Bocelli, Joe Cocker, Muse, Lenny Kravitz, Placebo, Sting, Buena Vista – The Havana Lounge, Jose Carreras, Massive Attack, Vonda Shepard, precum şi festivalurile B’ESTFEST Summer Camp, Artmania, Coke Live sau Stuffstock.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *