Produsele de îngrijire Gerovital, unul dintre brandurile de cheie din portofoliul producătorului român de cosmetice Farmec Cluj, se află pentru al doilea an consecutiv...
Gama-Gerovital-H3-EvolutionProdusele de îngrijire Gerovital, unul dintre brandurile de cheie din portofoliul producătorului român de cosmetice Farmec Cluj, se află pentru al doilea an consecutiv pe primul loc în Topul produselor românești de îngrijire, conform studiului desfășurat de către compania de cercetare Unlock Market Research pentru revista Biz.

Studiul a măsurat preferințele consumatorilor români și a luat în considerare gradul de încredere și implicarea emoțională față de un brand.

Care sunt cele mai puternice branduri romanesti in 2013?

„Esența profund românească a produselor noastre Gerovital și respectul  pe care-l purtăm creatoarei acestuia, Prof. Doctor Ana Aslan, sunt tot atâtea motive de investiții constante în păstrarea acestora la cel mai înalt nivel de calitate. Le mulțumim tuturor consumatorilor noștri pentru încrederea pe care ne-o acordă și îi asigurăm că vom rămâne dedicați acestei mărci și modului în care produsele noastre le răspund așteptărilor”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec Cluj-Napoca.

În acelaşi timp, Gerovital se află pe locul al patrulea în topul general al celor mai puternice 50 de branduri românești, alcătuit de Unlock Market Research. Alături de acesta, în top mai sunt prezente atât brandul Farmec, cât și Doina, unul dintre cele mai longevive și mai îndrăgite produse ale companiei. Acesta din urmă a avut o urcare spectaculoasă de opt poziții în top față de anul trecut, datorită extinderilor de gamă și a menținerii calității și eficienței specifice produselor Doina.

Studiul Unlock Market Research s-a desfășurat pe un eșantion de 1,200 de consumatori și este reprezentativ urban la nivel de regiune, împărțire pe sex și vârstă a populației de peste 18 ani.

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Din luna decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achiziţionate şi online, direct de pe site-ul www.farmec.ro.

În prezent, produsele Farmec sunt vândute în ţări din Europa, Asia şi America de Nord, unele dintre principalele pieţe fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite şi ţări din Europa, precum Ungaria, Polonia, Spania, Italia sau Grecia. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *