Trei studenți ai Școlii ANTREMAN au plecat acasă cu marile premii puse în joc (10.000, 5.000 și 3.000 de euro) după ce au impresionat...

Primiantii BIG PITCH 5Trei studenți ai Școlii ANTREMAN au plecat acasă cu marile premii puse în joc (10.000, 5.000 și 3.000 de euro) după ce au impresionat juriul în Marea Finală a competiției The Big Pitch care a avut loc pe 5 septembrie 2013!

“Succesul în secolul 21 depinde în primul rând de creativitate, de calitatea de cunoștințe folosite, de capacitatea acestora de a crea valoare adăugată. Concursul The Big Pitch este răspunsul creativ prin care absolvenții Școlii ANTREMAN încearcă să arate că au făcut un pas înainte în a se pregăti și a fi competitivi în condițiile noii economii (n.r. economia bazată pe cunoștințe)” a declarat domnul prof. univ. dr. Ovidiu Nicolescu, directorul Școlii ANTREMAN.

Crina Grigore, Cătălin Amăriuței și Adina Filculescu și-au prezentat cu succes ideile lor de afaceri juriului format din reprezentanți ai mediului academic și al sectorului de business: prof. univ. dr. Ovidiu Nicolescu, prof. univ. dr. Ion Popa, prof. univ. dr. Lester Lloyd-Reason (Anglia Ruskin University Cambridge), Marian Dușan (Romanian Business Accelerator), Alina Tudor (Petrom), Oana Nuță (Eximbank), Daniel Apostol (The Money Channel), Gabriel Giurgiu (TVR), Florin Jianu (Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România) și Sebahat Kaya (Patronatul Național al Femeilor de Afaceri din IMM-uri), după ce cele peste o sută de idei de afaceri intrate în competiție au fost reduse la o lista de 11 pentru Marea Finală.

Crina Grigore, marea câștigătoarea a competiției a creat proiectul Mr Mentorus care este un program de cursuri de mentorat și dezvoltare personală pentru copii, și urmărește dezvoltarea aptitudinilor necesare în interacțiunea zilnică a viitorilor adolescenți, prin educație non-formală și activități interactive.

Proiectul de pe locul al doilea – Himera, aparține studenților Cătălin Amăriuței și Ștefan Dobrinescu care și-au propus promovarea inovativă de produse și servicii prin sisteme holografice. Afacerea lor constă în exploatarea acestui nou canal de promovare ce stimulează consumatorul în procesul decizional cu privire la achiziționarea bunurilor sau serviciilor promovate, atrăgând în mod inevitabil atenția acestora. Serviciile constau în asigurarea tehnologiei și designului grafic pentru crearea hologramelor și poziționarea acestora în spațiile dorite de companii.

Adina Filculescu, câștigătoarea locului al treilea consideră că “în orice afacere, indiferent de domeniu, ai nevoie de o înțelegere solidă a afacerii. Este necesar să știi cum functionează o afacere de la achiziții, vânzare, planificarea bugetului, managerierea costurilor, atragerea și fidelizarea clienților. Proiectul EnRose este un vis mai demult născut, dar care abia acum își găsește materializarea”.

Competiția The Big Pitch demonstrează perfect angajamentul asumat de Școala ANTREMAN de a promova spiritul antreprenorial și înființarea de firme în rândul tinerilor români.

Inițiatorul competiției The Big Pitch din Anglia, prof. univ. dr. Lester Lloyd-Reason a menționat faptul că “orice proiect se încheie cu un mic spectacol, ceva care să spună uite ce destepți suntem noi. Dar The Big Pitch nu este despre cât de deștepți suntem noi, ci despre cât de deștepți sunt studenții care s-au înscris. Este vorba despre sprijinirea întreprinzătorilor și antreprenoriatului. Nu trebuie să subestimăm cât de dificil este să fii întreprinzător, când nu ai sprijin, facturile vin la tine și nu le poate plăti altcineva. E mult mai ușor să nu îți deschizi o afacere și cu toate acestea în cadrul finalei The Big Pitch au fost 11 exemple de tineri talentați. Nu doar România depinde de tineri care au curajul să facă ceva, ci întreaga lume”.

The Big Pitch va deveni, începând cu acest an, o nouă tradiție a CNIPMMR, un model de prezentare a următoarei generații de întreprinzători din România. Nu am văzut doar 11 idei de afaceri în finală, dar am văzut 11 persoane cu pasiune, dedicație și dorința de a reuși.

Premiile finaliștilor au fost oferite de: Petrom, EximBank și Phillip Morris International.

Competiția este organizată de Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România în parteneriat cu Universitatea Anglia Ruskin din Cambridge și Academia de Studii Economice București,  în cadrul proiectului ANTREMAN – Înființarea Școlii de Studii Antreprenoriale și Manageriale-modalitate inovativă de promovare a antreprenoriatului în România, cofinanțat din FSE prin POSDRU 2007-2013.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *