PayPoint România, principalul operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail şi Cetelem IFN, liderul de pe piaţa creditelor de...
Terminal PayPointPayPoint România, principalul operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail şi Cetelem IFN, liderul de pe piaţa creditelor de consum din România, anunţă semnarea unui parteneriat pentru servicii de colectare plăţi rate credit. Astfel, ca urmare a acestui acord de colaborare, clienţii Cetelem IFN au acum posibilitatea să îşi plătească în numerar ratele aferente creditelor contractate, în peste 7.300 de magazine partenere PayPoint din întreaga ţară.

PayPoint oferă o soluţie simplă, sigură şi rapidă de plată a ratelor Cetelem IFN: clientul trebuie doar să vină cu un document de plată Cetelem prevăzut cu cod de bare în cel mai apropiat magazin în care se găseşte un terminal PayPoint; clientul achită în numerar valoarea ratei şi primeşte pe loc un exemplar al chitanţei cu detaliile tranzacţiei (data plăţii, suma, etc). Operaţiunea este extrem de rapidă, reducând astfel considerabil timpul alocat plăţii ratelor.

Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România, a declarat: „Suntem bucuroşi să anunţăm un nou partener important, Cetelem. Prin acest acord de colaborare, punem la dispozitia clienţilor Cetelem un sistem de plată comod, sigur şi de încredere, beneficii extrem de importante mai ales în domeniul plăţilor efectuate pentru servicii financiare. Suntem convinşi că avantajele sistemului PayPoint vor fi extrem de apreciate şi de clienţii Cetelem, pe care îi aşteptăm în magazinele partenere PayPoint pentru efectuarea unei game extinse de plăţi.”

Olivier Floris, Director General Cetelem, a declarat „Cetelem IFN, lider pe piaţa creditelor de consum în România, este prezentă în peste 280 de localităţi din întreaga ţară, prin reţele naţionale sau parteneri locali şi cuprinde peste 3.000 de puncte de vânzare. Noul parteneriat cu PayPoint completează lista soluţiilor de încasare a ratelor printr-un sistem rapid şi simplu, şi răspunde obiectivului nostru de creştere permanentă a gradului de satisfacţie a clienţilor din portofoliu.” 

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *