United a realizat noua imagine de brand pentru Elysee Concept, cea mai eleganta casa de parfumuri artizanale din Romania. Noua imagine a fost lansata...
ELYSEE magazin Marriott_1United a realizat noua imagine de brand pentru Elysee Concept, cea mai eleganta casa de parfumuri artizanale din Romania. Noua imagine a fost lansata pe 4 septembrie printr-un eveniment special organizat la Hotelul JW Marriott din Bucuresti.

Agentia United, specializata in servicii strategice de branding si marketing pentru retaileri in Romania,  a realizat proiectul de Rebranding al Elysee, liderul pietei de parfumuri de nisa din Romania. Proiectul a durat 6 luni si a presupus 3 momente principale: redefinirea strategiei de brand a Elysee, designul noului logo si elaborarea noului slogan de brand, precum si implementarea noii identitati in principalele materiale de brand.

Provocarea proiectului a fost de a concentra intr-o noua identitate promisiunea principala a brandului – de a oferi de fiecare data iubitorilor de parfumuri si de produse cosmetice exclusiviste o Experienta Suprema.

Noua imagine trebuia sa surprinda intocmai esenta Elysee Concept, adica o sursa de inspiratie si de rasfat suprem pentru simturile clientilor Elysee Concept.

In construirea strategiei pentru noua identitate, United a pornit de la vechiul logo, pastrand traditia si filosofia de business a companiei, si a construit un logo nou, care evidentiaza clar atributele si personalitatea brandului: sofisticat, elegant, exclusivist, remarcabil – un brand de lux.

Dan Cirstea, Managing Partner United: „Prin acest proiect de rebranding am incercat mai mult decat sa redesenam logoul initial – practic ne-am identificat cu acea categorie semnificativa de clienti care nu „se pierd in multime” si al caror stil elegant si sofisticat vrem sa se regaseasca in noul logo Elysee Concept. Am creat o metafora pentru propriile aspiratii ale clientilor Elysee si am creat un simbol cu valente universale: Golden Angel. Noua identitate are la baza ideea ca imaginea personala și parfumul sunt ca o semnatura, ca un sigiliu personal sculptat în personalitatea fiecaruia.”

 

Cristina Balan, Managing Director Elysee Concept: “Dupa 5 ani in care Elysee s-a impus pe piata parfumeriei exclusiviste, aceasta nevoie de schimbare a venit in mod firesc din dorinta de a oferi clientilor nostri un plus de emotie in experienta pe care o traiesc calcand pragul magazinelor Elysee, dar si un cadru de expunere imbunatatit brandurilor pe care le reprezentam. Aceasta schimbare de imagine aduce prospetime si modernitate, insa fara a afecta atributele de eleganta, lux si exclusivitate specifice Elysee. Echipa United a fost cea care a reusit sa ne convinga ca poate materializa intr-o noua identitate promisiunea brandului Elysee – aceea de a oferi iubitorilor de parfumuri si de produse cosmetice exclusiviste o profunda incantare a simturilor.”

Echipa de creatie a agentiei United, avand o experienta de 13 ani in domeniul brandingului, a realizat un logo a carui distinctie aparte se remarca cu eleganta in randul logourilor marilor branduri de case de parfumuri din lume.

Noua poveste de brand a fost mai apoi diseminata pe toate materialele Elysee, de la  materialele tiparite si identitatea online, pana la designul magazinelor. Golden Angel, creat de United, si-a pus amprenta asupra infatisarii Elysee, iar rezultatul este un magazin sofisticat, rafinat, elegant – un magazin de lux, o experienta suprema pentru cei care adora parfumurile si cosmeticele de lux.

ELYSEE magazin Marriott_2

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *