Agenţia de creaţie şi comunicare Leo Burnett, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală de profil, semnează cea mai recentă campanie...
petromAgenţia de creaţie şi comunicare Leo Burnett, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală de profil, semnează cea mai recentă campanie de comunicare a Petrom, ce se va desfăşura în perioada  7 septembrie – 3 noiembrie.

Campania își propune să trezească în fiecare român dorința de a face performanță, prin conștientizarea impactului pozitiv pe care îl au faptele fiecăruia dintre noi în viața noastră și în societatea în care trăim. “Împreună putem determina schimbarea în bine mult așteptată, alegând drumul performanței și urmând exemplele din jurul nostru. Petrom, cea mai mare companie din România și principalul investitor în domeniul energetic, face eforturi susținute împreună cu partenerii și furnizorii săi pentru a însufleți dorința de performanță și a genera efecte pozitive pentru noi toți”, spun oficialii Petrom.

Petrom alege să vorbească despre faptele sale și despre efectele pozitive ale demersurilor făcute cu responsabilitate, profesionalism și cu gândul către viitor, creând adevarate surse de inspirație pentru noi toți.

„Avem încredere în impactul pozitiv pe care fiecare îl poate avea față de cei din jur, față de societate și țara în care trăim. Și ne dorim ca prin faptele noastre, ale partenerilor și furnizorilor noștri să ducem mai departe acest gând, să îi inspirăm pe ceilalți pentru a determina împreună schimbarea în bine.” a declarat Iliana Stanculet, Corporate brand manager Petrom.

Astfel, în plus faţă de spotul TV, care folosește vocea lui Florin Piersic jr. pentru a aduce discursul Petrom mai aproape de români, campania este dezvoltată și în mediul online și în print.

Echipa Leo Burnett&Target care a contribuit la realizarea campaniei este formată din: Carmen Tiderle, Tudor Cuciuc, Andreea Ghenoiu, Ioana Avram (creație), Petronela Ionescu,  Alexandra Pătârlăgeanu (client service) și Sorin Deleanu (producție).

Din partea Petrom s-au implicat în realizarea campaniei: Dan Pazara (Director Comunicare –Communications & Sustainability Department), Iliana Stănculeț (Corporate Brand Manager – Communications & Sustainability Department), Mădălina Solomon (Corporate Branding & Advertising – Communications & Sustainability Department).

OMV Petrom este cel mai mare grup petrolier din sud-estul Europei, cu activităţi în sectoarele Explorare şi Producţie, Gaze şi Energie, Rafinare şi Marketing. Grupul şi-a consolidat poziţia pe piaţa petrolieră din sud-estul Europei în urma unui amplu proces de modernizare şi eficientizare, pentru a cărui implementare au fost realizate investiţii de peste 8,8 miliarde euro în ultimii opt ani.

La sfârşitul anului 2012, Grupul exploata în România şi Kazahstan rezerve dovedite de petrol şi gaze estimate la 775 milioane de barili echivalent petrol (750 milioane barili echivalent petrol în România). Cu o capacitate nominală anuală de rafinare de 4,2 milioane tone, OMV Petrom este prezent pe piaţa distribuţiei de produse petroliere din România, Republica Moldova, Bulgaria şi Serbia, prin intermediul unei reţele de circa 800 staţii, operate sub două branduri, Petrom şi OMV.

În anul 2012 cifra de afaceri a Grupului a fost de 5.891 milioane euro, iar EBIT (Profit Înainte de Dobânzi şi Impozite) a fost de 1.270 milioane euro.

OMV, cea mai mare companie industrială publică din Austria, deţine 51,01% din acţiunile OMV Petrom. În Explorare şi Producţie, OMV activează în două ţări de bază, România şi Austria, şi deţine un portofoliu internaţional echilibrat. În Gaze şi Energie, OMV a vândut aproximativ 437 TWh gaze în 2012. În Rafinare şi Marketing, OMV are o capacitate anuală de rafinare de 22 milioane tone și deținea la finalul anului 2012 aproximativ 4.400 staţii de distribuţie în 13 ţări, inclusiv Turcia.

Principalii acţionaţi ai companiei sunt Ministerul Economiei, care deţine 20,64% din acţiunile OMV Petrom, Fondul Proprietatea, cu 18,99%, Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare,  1,62%, iar 7,74% se tranzacţionează liber la Bursa de Valori Bucureşti.

Leo Burnett&Target, Starcom MediaVest, iLeo, The Practice, 23 Communication Ideas, Digital Star, The Geeks, 2 Parale, 8team și Breeze Mobile fac parte din grupul Leo Burnett. Din 1994 și până în prezent, grupul și-a extins aria de expertiză prin companii specializate în creație, media, relații publice și comunicare digitală, fiind cel mai dinamic și mai premiat grup de comunicare din România – cu un palmares de aproximativ 300 de premii și un număr impresionant de nominalizări la cele mai prestigioase festivaluri de profil. Portofoliul de clienți al celor 10 companii însumează peste 100 de clienți locali și internaționali.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *