Internet & Mobile World 2013 (IMWorld 2013), un eveniment dedicat soluţiilor digitale de business, ce va avea loc în Bucureşti, în pavilionul expoziţional Romexpo,...
IMWInternet & Mobile World 2013 (IMWorld 2013), un eveniment dedicat soluţiilor digitale de business, ce va avea loc în Bucureşti, în pavilionul expoziţional Romexpo, între 9 şi 10 octombrie şi care se află la a doua ediţie, va aduce în ţara noastră, în premieră, ochelarii inteligenţi „Google Glass”.

Aceşti ochelarii reprezintă un gadget de ultimă generaţie, care poate fi activat prin comandă vocală, acţionând ca un mini-computer. Astfel, utilizatorul se poate conecta la internet şi la reţelele sociale, gadgetul ajutându-l să-i recunoască pe cei cu care se întâlneşte pe stradă sau la conferinţe şi să poată face afaceri mai uşor. Ochelarii pot fotografia, înregistra video, au opţiune de videochat, pot afişa ghiduri GPS ori traduce în timp real textele surprinse în câmpul vizual sau cuvintele rostite de partenerul de conversaţie.

„Cea de-a doua ediţie a IMWorld reuneşte vorbitori şi expozanţi de renume internaţional, pentru că intenţia noastră este să facilităm contactul între cei mai importanţi furnizori de soluţii digitale şi cei interesaţi să le folosească în proiectele şi afacerile lor. Tocmai de aceea, l-am invitat la acest eveniment pe Nick Sohnemann, fondator şi managing partner Future Candy, care va prezenta ochelarii Google, alături de analistul Jan-Keno Janssen”, a declarat Cristian Hossu, Managing Partner al Universum Events, organizatorul IMWorld.

Potrivit acestuia, prezentarea va avea loc chiar în prima zi a evenimentului, pe 9 octombrie 2013, la ora 10:00, iar după aceea, ochelarii vor putea fi testaţi în “Future Corner”-ul expoziţiei.

„Alţi ochelari ce au la bază o tehnologie revoluţionară şi care vor fi prezentaţi, de asemenea, la IMWorld 2013 poartă numele de „Oculus Rift”. Programaţi pentru lansare la începutul lui 2014, ochelari dispun de un vizor stetoscopic 3D şi senzori 9DOF şi permit utilizatorului să experimenteze jocurile video dintr-o perspectivă nouă şi să intre mai bine în pielea personajelor”, a adăugat Hossu.

Leap Motion este o altă piesă de tehnologie ce va fi făcută cunoscut publicului din România şi care permite controlarea computerului cu ajutorul gesturilor. Dispozitivul creează o arie de lucru de jumătate de metru în jurul calculatorului, iar acţiunile din această zonă (mişcarea mâinilor, a degetelor sau a altor obiecte) se transmit direct, nefiind necesar un touchpad, mouse sau alte instrumente.

Toate gadgeturile prezentate, precum şi alte noutăţi tehnologice vor fi disponibile pentru testare în „Future Corner-ul” IMWorld, eveniment ce reuneşte peste 25 de speakeri internaţionali de top, consultanţi şi dezvoltatori de soluţii digitale, în două zile de conferinţă şi 7.000 de metri de spaţiu expoziţional. Accesul vizitatorilor se face pe bază de pre-inregistrare, iar biletele „Very Early Bird” oferă un discount de 50% şi sunt disponibile până pe 13 septembrie pe www.imworld.ro.

Ediţia a doua a Internet & Mobile World va avea loc la Romexpo Bucureşti între 9 şi 10 octombrie 2013 şi este structurată pe trei arii de business: Marketing Technologies World, Mobile and Apps World şi Business Software World. Fiecare arie are propria sa scenă de conferinţă şi o zonă expoziţională dedicată.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *